Monday, September 22, 2014

PRK DUN Pelabuhan Klang - Khalid Bayangkan Nak Berhenti


Bekas Menteri Besar Selangor TS Khalid Ibrahim membayangkan akan mengosongkan kerusi DUN Pelabuhan Klang yang menangi pada PRU 2013 yang lalu.

Dalam kenyataannya kepada TMI Khalid berkata, "Saya tidak akan melepaskan kedudukan saya sebagai Ahli Parlimen (Bandar Tun Razak), tetapi saya akan menunggu hingga sidang DUN (November depan) sebelum membuat keputusan samada akan meletakkan jawatan sebagai Adun".

Barangkali beliau menunggu sejauh mana ketahanan emosi beliau untuk bertentang mata dengan Adun-Adun PKR yang mengkhianatinya.

2 comments:

tobeng said...

Kalau aku pun aku berhenti jadi adun.Buang masa aje melyan kerenah penyangak2 pkr dap.Tambah2 dengan si azmin jadi mb.Duit rm3 billion yg khalid penat2 simpan untuk selangor lepas ni jangan2 diorang qeqah ramai2 kot.

Strategi Perang : Strategi #1 Bahagian 1 said...

Berhenti sbb jd CEO MAS?