Monday, September 15, 2014

Kelebihan Adun PAS Dr Rani Osman Untuk Disokong Jadi MB Selangor Oleh DAP, Sebab Dia Boleh Hadir Majlis 'Yam Seng'


Perhatikan gambar lelaki bersongkok dalam gambar atas yang tidak kekok untuk turut serta dalam majlis 'yam seng' DAP dengan tin beer terconggok di atas meja.

Lelaki bersongkok berkenaan ialah Adun PAS Meru, Dr Rani Osman.

Menurut Subky Latif dalam artikel di Harakah Daily, mendedahkan butiran berikut;
"Lama sebelum wujudnya Langkah Kajang, saya sudah mendengar PKR tidak senang dengan Khalid Ibrahim. Saya dapatkan pandangan akar umbi DAP kemungkin giliran PAS pula sebagai Menteri Besar. Maklum balasnya, ia boleh terima jika ganti itu Dr. Rani, ADUN PAS Meru dan bekas Pesuruhjaya PAS Selangor."
Ini bermakna DAP memerlukan MB Selangor dari PAS yang boleh duduk-duduk dengan mereka yang sedang 'yam seng' seperti yang boleh dilakukan oleh Rani!

7 comments:

Anonymous said...

Bila kopiah diganti dgn songkok..pastu terus tak pakai apa2 kat kapla.. Camtulah munafik tahap tertinggi

Anonymous said...

Dunia akhir zaman dah jadi biasa2 aja.

Anonymous said...

Tukar kopiah dengan songkok?

Anonymous said...

Korang ni .. ingat senang ke nak jadi penjilat burit burit cina cina komunis biadap DAPigs ? Kenela buat benda benda yang diorang buat, barulah boleh berdakwah kepada mereka.

Aku pasti, Dr. Rani ini adalah seorang pukimak lancau yang perlu diajar. Kalau kat sekolah dulu, setan setan mcm ni kene sebat diatas dewan dihadapan semua murid murid lain.

TOLOL punya pemimpin pemimpin Melayu/Bumiputra yang menjilat .. ingat senang ke nak jadi penjilat burit burit cina cina komunis biadap DAPigs

Anonymous said...

Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan “Selamat ulang tahun ke-7 Datuk Seri Anwar As-Syeikh Al-Juburi sebagai PM ke-6 Malaysia”. Semoga bertambah pembohongan dan terus menipu pencacai PR hendaknya…

Anonymous said...

Dendam kesumat, kalau umno boleh buat kami PAS yg gunakan agama lebih hebat, dunia oh dunia....anta yang punya

Anonymous said...

Semoga dia tidak terpedaya kerana rasa begitu di sanjung oleh kaum tu ketika menghadiri majlis 'yamseng'... kita maklum mulut manis kaum ini