Sunday, October 23, 2011

Ek Eleh... Sekadar Hantar Sajak Rupanya - Nasrudin Hassan Attantawi Takut Hadiri HIMPUN

Insyaallah, Saya dan rakan - rakan Dewan Pemuda PAS Malaysia mengambil sikap yang sama terhadap Himpunan Sejuta Ummah pada 22 Oktober kelak . Semoga himpunan tersebut berjaya mencapai matlamat dan menepati objektif yang digariskan bersama berkat dan rahmat Allah swt. Sekali lagi saya ucapkan tahniah kepada semua ngo - ngo Islam yang terlibat. Kami pemuda PAS senantiasa bersama anda semua dalam meneruskan cita - cita perjuangan Islam dan mempertahankan aqidahnya di bumi bertuah ini. Selamat berHIMPUN daripada Dewan Pemuda PAS Malaysia buat semua dan hadirlah dengan niat yang ikhlas kerana Allah swt.

Cuba-cuba juga cari kot-kot ada Ketua Dewan Pemuda PAS Nasrudin Hassan Attantawi. Pakai teropong pun masih tak nampak kelibat.

Rupanya, tidak hadir dan sekadar berwakilkan puisi yang dibacakan oleh Ketua Pemuda PAS Wilayah Persekutuan, Kamaruzzaman Mohamad yang mewakili Front Bertindak Anti Murtad.

Atau Nasrudin ada kat celah-celah budak-budak tahfiz?

2 comments:

Anonymous said...

Takpa la sekurang nya dia sokong jugak walaupun dia tak pi. ada jugak. sebab iman nya nipis la tu.

Anonymous said...

X pun dia tgh dok mencari org nak gempur kasino genting kot. Tu yg xsmpt nak join himpun. Sembang lebat je mamat serban bakul ni