Tuesday, September 9, 2014

Video Orang Kuat Ketum Dengan Sarikata Cina


Ikut ceritanya Aziz Bari berasal dari Sabak Bernam, yang tentunya berasal dari Selangor.

Masakan beliau tidak tahu atau sengaja buat-buat tidak tahu, apabila mempersoalkan amalan mana yang dilakukan oleh Sultan dalam membuat pilihan MB Selangor.

Sejak dulu lagi amalan yang serupa pernah berlaku di Selangor, dan telah terbukti SINI

5 comments:

Anonymous said...

Bari lu memang bodoh. Jangan ingat kami bodoh sekali.

Anonymous said...

Aziz Bari ingat dia pandai..... eleh.

Anonymous said...

This guy looks GAY and STUPID!

Anonymous said...

cakap macam tu mak aku kat kampong pun tau sambil goreng cucur.
buat kelakar, syok sebab orang dok ketawa.
ketawa gtak ketawa pun, UMNO buat sesuatu setelah diputuskan melalui mesyuarah. Tganu tu, memang MB dah janji awal nak lepas jawatan.
Azizah? memang tak layak, tak pandai bercakap, tau menangis emosi saja. awat kalau dah jadi doktor, dia mesti bijak mentadbir?
rasanya kalau tengok dari segi tampang pun, azizah tak layak. lantik jadi guru besar sekolah rendah pun jijah tak layak.

Anonymous said...

Pandai tapi tak cerdik ....... kat kampung aku ramai yang macam ni. Hebat kat kedai kopi je.