Tuesday, January 24, 2012

Kalau Khalid Ibrahim Kena Tunjal Di Dewan MBSA Jalan Kebun, Brader Ni Juga Yang Akan Selamatkan MB Selangor

Wajah brader di atas disebarkan di internet sebagai penyangak. Tapi sebenarnya ramai yang tak tahu yang anak muda ini adalah penerus legasi. [Baca SINI].

Kalau nak dikatakan orang-orang Jalan Kebun sebagai rasis, tentunya kenyataan itu adalah melampau. Sebabnya, belum pernah aku dengar orang Cina atau India yang kena belasah kalau masuk ke situ.

Bukan nak angkat dia jadi hero, tapi semua pihak kena hormat pada orang Jalan Kebun. Jangan kacau tempat mereka. Mantan MB Perak Nizar Jamaluddin pun kena hambat dari kampung ni, sebab dia orang Jalan Kebun tak suka Melayu jadi hamba bangsa lain.

Jalan Kebun pun bukan kubu kuat BN pun. Rasanya, siapa yang pernah bertanding atas tiket BN semuanya pernah merasa, termasuklah Amzah Umar dan Vigneswaran. Mereka juga kalah dibeberapa saluran undi, malah tergucil terus pada PRU12 yang lalu. Bagi orang Jalan Kebun, jangan hina Melayu dan kacau kampung mereka. [Baca SINI]

Kalau Khalid Ibrahim kena tunjal macam kat video di bawah dan ianya berlaku di Dewan MBSA, Jalan Kebun, brader kat atas itulah yang akan selamatkan MB Selangor yang failed tu.

No comments: