Tuesday, January 24, 2012

CEO Alam Flora Lebih Layak Jadi MB Selangor Berbanding Khalid Ibrahim

Penamatan perkhidmatan Alam Flora, bukan digantikan dengan perkhidmatan yang lebih baik, malah lebih buruk.

Saya telah membuat aduan berkenaan sampah kebun yang tidak dikutip pada 10 Januari 2011 kepada Majlis Perbandaran Klang kerana suatu majlis bakal diadakan di rumah saya pada 15 Januari yang berikutnya.

Namun, sampah ini masih tidak dikutip hingga pada posting ini ditulis.

Nampak gayanya, kalau lori kontraktor ni datang, saya nak minta mereka tolong buang seluruh anggota exco kerajaan negeri ke Sungai Klang.

4 comments:

Anonymous said...

http://3.bp.blogspot.com/-gkaX2S42O_8/Tx0z6RSeyPI/AAAAAAAAQhg/AGBMYUBKrO4/s640/403280_3178255260493_839874874_n.jpg

DENORISH said...

Itulah dinamakan tikus baiki labu ingat dengan kontraktor baru ni Selangor lebih bersih dari sebelumnya rupanya lagi hancur.Ingatlah semuanya Allah dah tunjukan secara terang lagi terbukti cuma rakyat Selangor perlulah muhasabah diri kembali kepada yang hak supaya perkara ini tidak berulang.Sebagai pandangan.

Anonymous said...

Itu pun ada hati nak ambik Syabas ....jika depa ambik kompom jika air putus berbulan lah tak berbaiki paip yg pecah tu..sibuk berpolitik,,,,hampass...!cakap tak serupa bikin

Anonymous said...

Adakah anda berani mengambil tindakan sendiri? Jika berani angkut sahaja sampah-samapah yang mahu dibuang , masukkan kedalanm kereta atau lori atau pickup, pergi jalan jalan buang samapah. Dimana ? Longgokkan sahaja dihadapan rumah MB . Ada berani ???