Wednesday, January 25, 2012

Pengerusi Porfolio Agama Terkejut Pendedahan Dari Aceh

Pengerusi  Porfolio Hal Ehwal Islam Selangor
JAKARTA 25 Jan. - Bagi melayakkan diri bertanding dalam pilihan raya Gabenor Aceh, tiga calon gabenor dan timbalan gabenor menjalani ujian membaca al-Quran di Banda Aceh.
Dalam ujian yang dikendalikan Suruhanjaya Bebas Pilihan Raya (KIP) di Masjid Raya Baiturrahman yang dilakukan di khalayak umum dan disiarkan secara langsung menerusi siaran Radio Republik Indonesia (RRI) Banda Aceh, kesemua mereka lulus. [Bernama/Utusan]

3 comments:

Anonymous said...

kah..kah...1,000,000x..berjuta2 lemon...Ya habibi ya maulana..itu kalid exco agama kah...hala..halal gambar sam itu amoi..fatwa baru kot.

Anonymous said...

Berat si Khalid ni ...

Jangan jual akidah sendiri sudah la. Itulah sebabnya Datuk Hasan Ali dan Datuk Ibrahim Ali mempertikaikan perlantikan diri sendiri sebagai Exco HE Islam.

Tanggungjawab ni berat.

Anonymous said...

macamana khalid nak jadi exco agama sedangkan tengkuknya dipegang DAP ??

bagaimana khalid boleh menjadi exco agama yg berkesan sedangkan dirinya sendiri dibelit bermacam aneka skandal baru dan lama ?

bagaimana khalid layak jadi exco agama sedangkan ramai orang tahu sedalam mana kotornya sejarah khalid ?

yg sia2 ialah PAS , yang kecewa adalah umat islam , yang terhina parti PAS , yang dibuli ialah PAS , yang jadi kuda tunggangan dan sepak terajang oleh DAP ialah PAS !

baiklah PAS keluar dari pakatan , itupun kalau PAS masih ada harga diri dan tahu erti malu !
kecuali PAS memang nak jadi hamPAS
atau alat melakukan Onani DAP , silakanlah PAS menganjingkan diri pada DAP !