Saturday, January 28, 2012

Nurul Izzah Hina Syed Mokhtar Dan Julang Robert Kuok Di Jalan Kebun

Malam tadi di bertempat di Dewan MBSA, Jalan Kebun, Nurul Izzah menjulang nama Robert Kuok dan menghina usahawan sebangsa dengannya, Syed Mokhtar Al-Bukhari. Tergamak sungguh Nurul menghina bangsanya sendiri di kawasan perkampungan tradisi yang penduduknya 100% Melayu.

Dalam program yang dianjurkan oleh Pemuda Pakatan Rakyat Parlimen Kota Raja itu, Nurul Izzah menyifatkan bahawa Syed Mokhtar sebagai orang yang bertanggungjawab terhadap kenaikan gula di Malaysia. Nurul Izzah bercakap bak sedap mulut, walhal klik SINI untuk mengetahui Tradewinds milik Syed Mokhtar bukanlah bukan monopoli tunggal dalam industri gula di Malaysia.

Nurul Izzah turut menuduh Syed Mokhtar sebagai proxy Tun Dr Mahathir, disamping menguasai IPP (melalui Malakof) dan mengaut keuntungan besar. Benarkah begitu?

Sebaliknya, jika kita merujuk kepada perakuan berkanun yang dibuat oleh Dato' Abdul Murad Khalid (bekas Penolong Gabenor BNM), ada menyebut perkara di bawah:-

Perakuan berkanun penuh Murad boleh dibaca klik SINI.

Nurul Izzah mungkin boleh menipu semua orang, tapi pada masa yang sama tidak semua orang akan tertipu dengan kata-katanya. Di bawah adalah bukti transaksi penjualan Malakof yang asalnya dikuasai oleh MRCB kepada MMC (dikuasai oleh Syed Mokhtar) yang hanya berlaku pada tahun 2001.

46 comments:

Anonymous said...

Saya hormati Syed Mukhtar Al-Bukhary sebagai seorang usahawan Melayu yang kenal jati diri serta ringan tangan membantu masyarakat.

Tindakan Nurul Izzah menjadikan saya makin benci PKR.. dan sekutunya

Anonymous said...

dasar perepmpuan sundal punya nurul izzah ! berani dia kutuk syed mokhtar yang banyak membantu tu !!! si nurul satu famili ni memang dasar tak guna untuk rakyat malaysia.

Gula bukanlah dimonopoli oleh seorang je , rubert kuok adalah antara org yang ingin menaikkan harga gula di malaysia untuk keuntungan berlipat ganda , kita boleh lihat bagaimana peniaga cina menyorok gula dan akhirnya dengan kewujudan KR1M , berjaya menghuru-harakan perompak-perompak macam robet kuok .. woii nurul satu famili yang bodoh , harga gula ditentukan oleh pasaran . Sebab tu robert kuok nak kasi eksport untung lagi berlipat ganda !!!

Gula pun kerajaan kasi subsidi , tapi kebanyakkan cina yg kat facebook kata rubert kuok yang kasi subsidi gula . kahkah . dasar bodoh punya penipu chauvanist racist punya cina , satu rakyat malaysia merasa pelbagai subsidi makanan dan petrol . bukan orang melayu sahaja !!! bodoh punya orang yang kata Melayu bangsa subsidi !

Melayu Pasir Gudang said...

Apa sumbangan Nurul Izzah dan Family pada bangsanya ? Hanya pandai memecahbelahkan ummat melayu. Syed Mokhtar ternyata lebih banyak sumbangan kepada kesejahteraan rakyat.

Anonymous said...

si Nurul izzah ni lahir ikut JUBOR kot.. tu perangai sial persis bapak dia Al jubury... jadi sendiri boleh ingatlah sikit2 perangai buruk dia terbukak!!!

Anonymous said...

skrg kita sudah boleh hidu la, kalau ada apa2 serangan yg bertali arus kepada syarikat gula dan syed mokhtar maka itu datangnya dari kem nurrul bangsat ni.

anak peliwat dari keluarga puaka.

Anonymous said...

budak hingusan ni tak sadar diri....konon akulah hebat sehebat bapaknya....heiiiii nurulll siapa awak ni nk komen syed mukhtar,stakat mana ilmu kita,banyk mana sedekah jariah kita?????nanti awak n bapak aljuburi tubuh yayasan anu and the gang

helang said...

Apa lg la budak hingusan ni meroyan. Mari kita ramai2 bungkuskan dia di pantai bahru. Kuburkan sekali parti kencing rakyat dan dajal main belakang.

Anonymous said...

Aku akan mula baca qunut nazilah selama 40 mlm utk Nurul Izzah satu famili. Mmg dasar keluarga sial, babi

Anonymous said...

Jam Omega pun x dapat tunjuk sampai skrg.....lagi mau tipu ka...

Anonymous said...

12&13 Januari 2011
anak puaka nurul komen sikit..

Anonymous said...

Melayu dan malaysia misti lahirkan lebih ramai SM Al-Bukhary

Anonymous said...

Dulu saya beli roti buatan syarikat cina tetapi sekarang saya beli roti yang dikeluarkan oleh pengusaha Melayu. Nurul patut dijahit mulut. Betina sial.

usin said...

utk undi takpe belasah melayu. biar melayu hancur asal undi bukan melayu pegi kpd bapak dia. bapak diapun sekarang dh deal cantik dgn group gay & zionis. telah diakui sendiri oleh anwar bahawa beliau sedang membina hubungan baik dgn zionis demi masa depan politiknya. apapun, kuasa Allah akan menentukan segala-galanya. mulut busuk nurul sekeluarga lambat laun akan terbalas jua. janji Allah itu benar.

Anonymous said...

Kalau btul pun bagusla. Saya lagi suka kasi duit kat org melayu islam dari cina tu. Cukupla siap ada yatch buat dari emas pun. Apala si nurul ni dpt jilat jubur robert tu

Anonymous said...

Pemimpin begini dan sekutunyakah yg diharap untuk membela melayu?. Terang-terangan membenci usahawan melayu dan memuji cina yg sekian lama memonopoli perniagaan. Siapakah selama ini menaikkan harga barang kalau bukan cina?. Fakta telah diputar-belit mengatakan kerajaan menaikkan harga gula & minyak. Kalau mahal kenapa masih diseludup ke Thailand & S'pork?. Jadilah rakyat yg bijak. Jgn terpedaya dgn manusia yg tak habis-habis memperdaya (macam dajjal) hanya pandai menggoyangkan lidah tapi tak berlandaskan fakta. Hanya utk membuka pintu supaya cina dapat menguasai melayu (Kafir menguasai islam)

Anonymous said...

SAPA NAK IKUT ANAK PUAKA NIE TERUSKANLAH.KEDARAHLAH BAHAN2 CAMPURAN HARAM.

Anonymous said...

Dalam list 10 jutawan-jutawan Malaysia, cuma terdapat seorang saja orang melayu. Tuu pun ada Melayu lain jadi pencacai Cina untuk jatuhkan Melayu (islam) .. Tunggu saja hukuman Allah nanti....

Anonymous said...

Bersyukurlah ada anak melayu yang maju dan menjadi hartawan diatas usaha sendiri!

NURUL IZZAH DAN KELUARGANYA HANYA TAHU MEMFITNAH, MENCACI MAKI DAN MENGHAMUN ANAK BANGSA SENDIRI! SEDANGKAN NAMA MALAYSIA TERCITA PUN DIJUAL SEUMPAMA KAIN BURUK DIKALANGAN KUASA ASING, INIKAN PULA ANAK BANGSA MELAYU.... LAGI MOLEK KALAU MEREKA SEKELUARGA (IZZAH DAN SEMUA KERABATNYA) DIBUANG NEGARA! MEREKALAH PARASIT MALAYSIA...

Anonymous said...

Ini salah satu contoh melayu BANGKAI dizaman ini.

Anonymous said...

bapak dia kaya mana dpt duit...keluar negara beratus kali kes liwat 4 thn tangguh .. bawa pakar luar negara mana dpt duit..cibai punya betina...ni mesti da selalu kini liwat.. perangai mcm sial...

Anonymous said...

pernahkan kita melihat dailog sarjan hassan..." aku tidak mahu lagi ada bangsaku menjadi PENGKHIANAT.." inilah mereka2 yg mengejar kuasa tanpa memikirkan yg roda tidak kana sentiasa berada diatas...sedih tgh bangsa sendiri masih menjatuhkan bangsa...

Anonymous said...

aku bekerja dengan syarikat usahasama Tan Sri syed mokhtar dan syarikat cina, nama syarikat tu biarlah rahsia tapi mungkin ada yg boleh mengagak. walaupun syarikat usahasama ini asalnya 50:50 (syarikat syed moktar dan syarikat cina), tapi penguasaannya lebih kepada syarikat cina ini. dimana jawatan2 besar semua dipelopori oleh bangsa ini, dan org2 melayu mcm kami hanya pekerja bawahan sahaja. kami sentiasa ditindas dengan bermacam2 cara, sebagai cth kesalahan yg sama antara melayu dan cina ini dilakukan, tapi bg org melayu hukuman die akan dipecat serta merta sedangkan yg cina hanya amaran sahaja. sehingga perkara ini telah dibawa ke pihak atasan dan ke pergetahuan tan sri syed moktar ini tentang nasib2 pekerja2 melayu yg ditindas oleh rakan kongsinya. sehinggakan dengar cerita syed moktar naik berang terhadap rakan kongsi die ni. pernah syarikat syed moktar ini mengugut untuk keluar dari usahasama ini tetapi pihak ketiga telah masuk campur. so niat syakita syer moktar ni terpaksa dibatalkan tetapi kami dapat lihat 1 per 1 aset dari syarikat syed moktar ditarik keluar. dan org2 melayu banyak diserap masuk ke syarikat syed moktar ini. mmg betulah syed moktar ni membela bangsanya yg teraniaya dengan bangsa cina ini. tetapi tak tau dengan ahli2 politik ini, diorg mungkin tak pernah bekerja dengan cina, so terlalu ketara diorg menjilat cina ini sehinggakna sanggup menghina bangsa sendiri. mmg aku bencikan PR ni sampai bila2 klu pemimpin2 die perangai mcm izzah ni.

Anonymous said...

woi nurul izah si betina sundal anak puaka! apa benda lu dok meracau meroyan tak tentu hala hah?

lu kasi cermin lu punya moka dulu sebelum hina org! sial punya betina. Ptuih!!!

rakab said...

non 12.51,

Aku setuju dengan pendapat kau !
Dikriminasi terhadap orang melayu
di syarikat milik cina memang ketara berlaku.

Walaupun menjawat jawatan yang sama tetapi gaji pekerja melayu dibayar lebih rendah,..bahkan bonus
dan kenaikan gaji juga berbeza !!

Pekerja melayu sentiasa ditindas tanpa segan silu. Cubalah dengar sendiri keluhan anak-anak muda melayu yang terutamanya bekerja dikilang-kilang atau yang bermajikan cina.

rakab said...

Memang celaka Nurul Izzah puaka dan jembalang yang sewaktu dengannya !!!

Anonymous said...

BETINA SUNDAL NI NAK MAMPUS..

ANYTHING YG BOLEH DIVERT ISU PAPA SUNDAL DIA< DIA AKAN MAIN KAN..

BAPAK SUNDAL DIA TU KAN PROXY YAHUDI, PROXY GAY DAN BERMACAM MACAM LAGI..

SO NURUL IZZAH NI BOLEH DI GELAR DUBBLE PROXY YAHUDI & IBU AYAM...

SENDIRI MAU INGAT LAH... NURUL IZZAH

Anonymous said...

cina hidup melompat2 dalam syarikat melayu

melayu pulak hidup mati kering dalam syarikat cina

nak pegi solat jumaat pun kalau boleh nak di sekat...

sapa keje swasta dia tau la

Anonymous said...

bapak proxy yahudi

anak plak proxy cina

cantekkkk

Anonymous said...

dia lom sunat bro...kelentit panjang cam cina....tu pasal dia sokong cina...

Anonymous said...

non 12:51
setuju...memang itulah kebenarannya..sapa pernah keja ngan cina babi lahanat akan lebih memahami....gii mampus kau izzah kelentit terjelir...

CopyPaste-TembakJerr!!! said...

ceramah ahli politik yang akan berkubur ... woha

aloya said...

pie mati la sundal bolong!!!

Anonymous said...

hoi nurul izah. anak peliwat, anak juburi, anak tiri china doll, anak pemain buntut, sedarlah diri sikit awak tu anak peliwat bapak kau kongkek mak kau melalui buntut dan dah tentulah x bismillah. jgn lah nak hina orang yang keturunan syed nanti laki kau kongkek puki kau butoh laki kau burok dan reput dan puki kau lak berulat, susah nak cari penawar nanti dan mulut busuk kau tu nanti berulat dan gigi kau reput!

Anonymous said...

Aku tak tau la kenapa makin cabul mulut pompuan ni..?? Orang ramai dah tau SM AlBukhari banyak membantu kita orang Islam kat Malaysia ni..sedikit tak banyak kita ada terima jugak..huhu..wahai nurul..lembah pantai tu tengok-tengok le..baru mau hina orang..ingat jadi YB ni senang ke? Kalau mati..malaikat tanya..apa bantuan ko kat penduduk sana tu?

Anonymous said...

biasa laaa ...

ayat ayat orang yg membangkang memangnya macam ni ...
pulak pulak dek pompuan putus wire niii ...

yg bagus dikatakan buruk ...
yang buruk dikatakan cantek ...

tak putus wire ke lagi kalau macam tuuu ...???!!!


jangan ada keturunan kita jadi kaum putus wire lagu pompuan ni ...

Anonymous said...

Senario ini menunjukkan satu fakta yg berlaku sejak dahulu lagi, tapi tak ramai yg perasan.

Fakta tersebut: Si mata sepet akan menggunakan orang melayu untuk menjahanamkan orang melayu sendiri, baik dalam perniagaan,dalam politik atau dlm pejabat kerajaan. Mereka bijak menjadikan Melayu alat bagi mereka, kekadang berbayar, kekadang percuma (macam PAS tu la).


Asal_Jangan_DAP

penyokongketuanan said...

Pkr memang nak bunuh Melayu. Lepas NFC, Tan Sri Mokhtaruddin pula nak dimangsakan. Lepas ni siapa lagi? PKR NAK BUNUH MELAYU!!! Aku ulang sekali lagi PKR NAK BUNUH MELAYU!!!

Anonymous said...

APA NAK KISAH SPESIS 1KOTE ANU WAR, SATU KELUARGA PENJILAT 1KOTE ANUGERAH TUHAN.


ADA AKU KISAH SI NURUL / AZIZAH BERSAMA SAMA JADI PENJILAT 1KOTE PAPA HEBAT

TUHAN MAHA KAYA BROOO

MULUT LONGKANG PENJILAT NI JADI PELACUR AKHIRNYA. serupa mak tirinyeeeeee

Anonymous said...

Betoi tu... Anwar Serra kroni keluarganya sanggup menjahanamkan sesama sendiri asalkan dapat berkuasa... Sacrifice bangsa sendiri takde hal punyer pada puak binatang ni...

Anonymous said...

pergi mampos kau betina nurul izah...apa jasa kau pada bangsa melayu..yg aku tau hg sekeluarga memecahbelahkan bagsa melayu adalah..aku langsung x hormat kau betina sundal..sama mcm bapak hg yg suka menyundal...pergi mampos dgn kau sekeluarga...syed mukhtar pembela org2 melayu...jasa syed mukhtar cukup byk utk org2 melayu...perempuan sundal memang x sedaq diri...

Anonymous said...

dasar sundal dan dasar jalang punye perempuan.. aku xkan buat kesilapan kali kedua dah kali ni, mmg menyesal aku undi PKR pru12 yg lepas, mule2 nak bagi peluang kat PR perintah selangor lah kononye, tapi skarang dah macam cibai dah perangai anak beranak yahudi ni n sekutu2 die yg laen. sampaikan Dr hassan ali yg aku respek tu pun dorang berani tendang keluar dari jawatan dia, mmg dasar nak mampus anak beranak ni.

Anonymous said...

umno = najib = rosmah = immoral family. go to HELL umno. isu cincin rosmah x menjawab, semua bolot harta khazanah negara. mengkayakan kroni seperti mokhtar nie. ape korang untung kalu terus terusan keep voting for dis such dirt crony.. ALLAHUAKBAR!!!

Anonymous said...

semua salah anwar..haha
#sarcasm

Anonymous said...

Bangsa melayu memerlukan lebih ramai lagi jutawan hartawan dan yg soleh macam tan Sri syed mokhtar biar melayu amik ekonomi semue jgn bagi bangsa lain ruang ini tanah melayu untuk Islam dan bangsa melayu buat Anwar dan anaknya elok disalib kerana merosakkan bangsa melayu dan agama Islam

Anonymous said...

nurul izzah anak orang utan gilo pergi hina hartawan sebangsa sebab gilakan pangkat..fucking bitch

Anonymous said...

Gua support orang India dapatkan market share dalam gula jugak.