Wednesday, May 25, 2011

Fariz Musa Sahkan Wan Azizah & Nurul Izzah Telah Tonton Video China Doll!

Fariz Musa, Ahli MPP PKR merangkap Timbalan Pengarah Jabatan Latihan dan Komunikasi Selangor telah membuat pendedahan terbuka bahawa DS Wan Azizah dan Nurul Izzah telah menonton vcd terhangat dipasaran yang melibat suami dan papa masing-masing.

Nurul Izzah yang turut berada di pentas ketika itu, menjadi tidak tentu arah apabila pendedahan tersebut dibuat oleh Fariz.

Kedua-dua mereka berada di atas pentas yang sama dalam program JELAS - Tawan Malaysia di Pelabuhan Klang yang berlangsung malam tadi.

Dengan mengambil contoh kes kematian kemalangan jalan raya, Fariz menambah, biasanya isterilah yang akan membuat pengecaman. Wan Azizah dan Nurul Izzah telah menonton video berkenaan dan menafikan imej lelaki itu adalah Anwar Ibrahim.

Mereka yang hadir, menunggu-nunggu penafian dari mulut Nurul Izzah sendiri tapi hampa apabila Nurul Izzah tidak menyentuh secara khusus berkenaan imej tersebut. Beliau sekadar mengatakan "tidak elok kalau anak-anak menonton video berkenaan".

Terdengar bisikan orang yang berada disebelah kepada rakannya, "sekurang-kurang katakanlah - papa saya tak ada seluar dalam seperti yang dipakai oleh lelaki dalam video itu"!

4 comments:

Anonymous said...

kahkahkah..blog ni takde orang baca ke??blog ambongok...

Anonymous said...

ramai yg baca kecuali si bongok

Anonymous said...

dia tak paham cerita ni. sebab tu dia bongok..heeee

anaklangkawi said...

dah tgk video tapi.. looks like me but not mee..