Saturday, March 24, 2012

Gelagat Semula Jadi Anwar Ibrahim Dalam Public Transport

Anwar nampak amoi duduk sorang

Terus hilang sakit pinggang

Mesti cepat ambil peluang

Misi duduk sebelah amoi berjaya
ANWAR nampaknya telah mula merasakan kesan dari pelbagai program turun padang bertemu dengan rakyat yang dijalankan Datuk Seri Najib Tun Razak dan Timbalannya Tan Sri Mahyudin Yassin.

Maka itu Anwar tidak mahu ketinggalan juga dengan menerbitkan video propaganda bagi menggambarkan yang dia juga seorang pemimpin berjiwa rakyat seperti mana Datuk Seri Najib.

Konsep yang dipilih untuk penerbitan video tersebut juga sama dengan program turun padang yang dijalankan Datuk Seri Najib.

Kalau Najib naik LRT, dalam video itu Anwar juga naik LRT, Najib minum teh dengan rakyat, Anwar juga minum teh dengan rakyat, Najib salam-salam dengan rakyat, Anwar juga begitu dalam videonya.

Mengapa Anwar buat semua ini? Jawapannya, bahawa apa yang dibuat Datuk Seri Najib itu ada kesan mendalam kepada rakyat dan ia diakui Anwar serta para penasihat dan perunding imej yahudinya iaitu masing-masing National Democratic Institute (NDI) dan Konrad Adenaeur Foundation (KAF) yang penulis percaya menjadi tulang belakang penerbitan video tersebut.

Kalau tiada kesan, kenapa Anwar perlu tiru ye tak?Itulah dia Anwar pun dari dulu sampai sekarang pun, mana pernahnya yang datang dari diri sendiri. Kalau tak penasihat dan perunding Yahudi maklumkan kepada dia, dia akan tiru apa yang baik dibuat pemimpin BN dengan sedikit pengubahsuaian di sana sini.

Cuma yang original dalam video Anwar ini ialah penyerlahan naluri semula jadinya..... USYAH AMOI dalam public transport!

(Disunting dari idea asal Beruang Biru)

6 comments:

Anonymous said...

kalau atas pentas cermah si anwar ni melalak konon ada cubaan bunuh dia..tapi tgk lah tak takut plk dia naik transpot awam. .apa pn si anwar memang tiru skill najib..turun hanya nk tunjuk yg dia pn cm najib juga tuh jer bkn ikhlas pn bersama rakyat..

Anonymous said...

Macam gila je cybertroper PR ni....ada orang nak percaya lagi ker...ke laut la korang

Anonymous said...

Pakai microfon???

Yg kecik duk terselit kat dada tu..awat pakai mic dato seri??nkl jumpa rakyat ka nk berlakon jumpa rakyat...kasi suara clear dlm video...xla mbazir suara keramat datuk seri kalo x dengaq....

Ds najib pon x pkai mic kecik dato seri...dato seri dtg time org x ramai...ds najib time org rush hour dpt rasa lesesakan di 'waktu sebenar' kehidupan rakyat...hmmmmm

Anonymous said...

Hahaha kesian pyswar balaci PR berhempas pulas tipu mcm2.. weii xde sape lah nk percaya.. bersihkan Anwar dulu sblm citer bab lain..

A.B.A.I = Asal Bukan Anwar Ibrahim!

Tumbangkan Pakatan Haram!! Rakyat Bangun dan Tolak Pakatan Haram!!

plih UMNO BN Insya Allah anda Selamat!

Tauke Ikan said...

apehal pulak anwar duduk kat tempat oku dalam train tu? oo.. sebab ada amoi kat situ rupanya

Ahmad Shukri Mokhtar said...

ini babak sebelum turun hotel ampang. Dalam kepalanya nak main cinadoll mestilah g himpit amoi nk selesakan diri dgn spesis calit jubo dgn tisu aje tu,. Microphone tu sbnarnya kamera,. Spy camera yg geng skodeng yg berlakon mati kat perhimpunan bersihkote 2.0 haritu pinjamkan.