Saturday, March 24, 2012

Mahfuz Omar Akan Naik Pesawat TUDM Hantar Minyak Masak Ke Palestine


Kalau nak spin pun biar patut-patut.


Jangan dek kerana sekarang dah boleh tidur sekelambu dengan DAP maka apa yang dikatakan oleh DAP semuanya nak disokong.

Perkara pertama yang Naib Presiden PAS yang paling rendah tahap akademik Mahfuz Omar fikirkan ialah soal penghantaran minyak masak demi kemanusian untuk rakyat Palestine.

Sebagai Naib Preiden sebuah parti yang memasang impian menggantikan UMNO mesti faham perkara bisnes global. Mahfuz kena tahu terma FOB dan CIF kalau mahu ambil negara dan kalau mahu fikir untuk membantu membekalkan minyak masak ke Palestine.

Soal geografi pun nak kena faham. Begitu juga dengan bab asas berniaga. Kalau hal invois pun nak dipamerkan kepada semua orang, jawabnya nak kasi terlingkup perniagaan. Invois kalau didedahkan kepada public maknanya sengaja nak bagi pesaing potong harga.

Sudah-sudahlah Mahfuz. Kalau nak sangat dipastikan minyak masak sampai ke Palestine, apa kata Mahfuz buat syor minyak masak yang dihantar ke sana wajib dengan pesawat pengangkut TUDM dan Mahfuz dan ahli parlimen Bakri tolong escort kat dalam pesawat tu. Silap-silap gaya, baru jejak sempadan Lebanon dah kena tembak dengan tentera Israel. Padan muka!

Lagi berkenaan cerita yang sama di 1Peluru.

2 comments:

Anonymous said...

elok sgt la tu bawa mr bean tu naik pesawat ke palestin lepas tu masuk ruang udara israel humban ke situ sbb penyokong yahudi(ketua pr pnyokong kuat israel)

Anonymous said...

bukan mafuz saja malah hampir semua pemimpin pas rendah tahap IQnya..kalau dpt perintah negara alamatnya negaratmakin undur ke belakang bkn maju kedepan..malangnya malaysia punya pemimpin mcm nie..rendah ilmu dan cetek otak