Friday, November 18, 2011

Skuad Harimau Muda Diberi Penghormatan Naik Kereta Perisai Setelah Menumpaskan Indonesia!

Terima kasih kepada tuan rumah SEA Games Indonesia dan juga pihak berkuasa Indonesia yang prihatin kepada skuad Harimau Muda yang telah menumpaskan tuan rumah 1-0.

Biasanya pasukan yang menang dapat perisai kemenangan, malang skuad Harimau Muda diberikan peluang naik kereta perisai!

7 comments:

Anonymous said...

tak habis habis kita di hina

Anonymous said...

bagus la tu takut nanti peminat gila babi akan bakar bas rombongan malaysia tu, Ingat Peminat Terenganu basa Bas Negeri Sembilan thn 80an...fanatik gila masa tu.. tkasih ABRI...

Anonymous said...

Kerajaan Indonesia nak bagi tahu selutuh dunia bahawa rakyatnya GANAS DAN TAK BOLEH DIKAWAL.

Anonymous said...

INDONESIA SATU2NYA NEGARA DIDUNIA YANG TERPAKSA MEMBAWA KELUAR PEMAIN BOLASEPAK DARI STADIUM KE HOTEL PENGINAPAN KERANA TAK MAMPU KAWAL RAKYATNYA YANG BERPERANGAI SEPERTI BINATANG !!

Anonymous said...

baru2 ini seorng medical student kita dibunuh di indonesia, kita terima aje. cuba kalau org indon kena bunuh kat malaysia, sah2 diorng buat demo besar2an...mcm yg diimpikan oleh nuar dan ambiga....

Anonymous said...

dalang kenapa pasukan Malaysia disabotaj dan diboo sudah dikenali mreka mengupah Kumpulan Anti Malaysia Bandera untuk mensabotaj lagu Negaraku dan ahli sukan malaysia..

Anonymous said...

SUBHANALLAH, DISEBABKAN OLEH PERMAINAN YG DICIPTA OLEH YAHUDI KITA SEMUA MENGHINA, MENCACI, DAN MEMIKIRKAN PERKARA YG NEGATIF. INSYAALLAH DISEBABKAN DOALAH HARIMAU MUDA MENANG. MAAFKAN SAYA DISINI JIKA SAYA TERSILAP CAKAP TETAPI SAYA INGIN MENASIHATI SHAJA.