Friday, January 7, 2011

Ada Kes Amah Rogol Majikan Ke?

Aku berdebar-debar nak tungggu jam 10 pagi ni.. Medan Info, GAP, Papa Gomo dan beberapa blogger lain akan buat pendedahan. Ada amah rogol menteri ke?

Sementara menunggu tu, aku nak bagi selingan. Semalam aku tulis kisah anak teruna dirogol, tapi kali ni aku nak cerita pasal orang pencen dirogol pula. Tapi, terus terang cakap cerita ini aku dengar dari pihak ketiga.

Seorang lelaki pencen terlantar sakit, dijaga dan dibela oleh anaknya. Atas sebab kesebokan dan terikat dengan kerjaya, si anak menggaji seorang amah untuk menjaga ayahnya semasa ia keluar bekerja.

Bagi memudahkan perhubungan, si anak telah membuat keputusan amah dan ayahnya dinikahkan. Hasratnya, bila dah nikah maka tiadalah batas-batas dalam perhubungan harian.

Almaklum bila dah nikah, maka dengan sendirinya si ayah tadi menjadi hak amah tersebut. Satu malam, si anak terdengar bapanya terjerit-jerit dan meraung-raung. Si anak khuatir, lalu membuat pemeriksaan. Terkejut besar, si anak bila mendapati ayahnya ‘dikerjakan’ oleh amah merangkap ibu tirinya.

Mengamuklah si anak tadi. Tapi dalam kes ini si anak tak boleh nak tuduk amah rogol majikan sebab hubungan mereka adalah sah!

No comments: