Saturday, January 12, 2013

Pakej Penginapan Rumah Tumpangan Percuma Sempena HKR#112 Di Petaling Street - Pak Haji Anak Beranak Berselubung Bendera DAP


Tengok foto Pak Haji anak beranak yang dirakamkan oleh blogger CTS di depan sebuah rumah tumpangan (hotel murah) di Petaling Street.

Termakan budi, maka tergadai bodi. Mereka anak beranak terpaksa mengenakan bendera DAP  di badan masing-masing, gara-gara mendapat penginapan percuma yang ditaja DAP!

4 comments:

Wak Labu said...

kalau dah semangat 'berjuang' ape pun jadi........

Anonymous said...

Aku nak pegang bendera DAP pun geli usah nak pakai cam dia orang ni.

Anonymous said...

agak-agaklah kalau pas bagi penginapan percuma kepada keluarga cina maukah keluarga tu berselimutkan bendera pas?

Anonymous said...

BODOH TAHAP GABAN!! nie lah umat akhir zaman..