Thursday, December 15, 2011

Minum Arak Diizinkan Di Majlis Makan Malam Bersama Pesuruhjaya PAS Selangor

PM DS Najib Razak telah sudi hadir ke Majlis JamuanMakan Malam Perpaduan Agama Tao yang berlangsung malam tadi di Kompleks Sukan Pandamaran, Klang.

Kehadiran yang diumumkan oleh pihak penganjur ialah seramai 15,000 orang.





Najib yang juga adalah Pengerusi Perhubungan UMNO mengucapkan terima kasih kepada masyarakat Cina yang menghormati majlis makan malam yang dihadirinya tanpa hidangan arak.

Hal ini berbeza dengan Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Rani Osman, boleh cincai dengan hidangan arak di majlis yang di hadirinya. Gambar di atas dipetik dari blog Dr Rani, Khidmat Meru)

4 comments:

Anonymous said...

ini yang dikatakan PAS itu PArti Ajaran Sesat. Lihat bagaimana UMNO menolak minuman arak yang dihadiri oleh DS NAjib. Kenapa merupa menghormatyi seorang pemimpin ISLAM seperti Najib dan tidak seperti Mat sabu dan Dr Roni dimana arak dihidangkan sekali??? Lihat siapakah sebenarnya yan gmenjiwai ISLAM? Syabas UMNO kerana memperjuangkan ajaran ISLAM. Hidup UMNO Hidup BN...

Anonymous said...

kebanyakan pemimpin pas mengambil pendekatan yg kononnya toleransi dgn semua kaum..sbb utama adalah utk meraih undi...

Anonymous said...

Jangan percaya kata2 orang munafik cuba menjatuhkan islam dengan mengaku dia islam sedangkan dalam pemikiran penuh dengan niat menjatuhkan islam. Amat tidak logik seorang penganut islam yang kuat berkelakuan demikian berbanding dengan najib yang ibarat iman kulit bawang

Unknown said...

Yg korang pon sesuka hati percaya..dh kaji selidik ke? Azab korg kene di akhirat..tgk tu sejak bila dr rani jadi pesuruhjaya pas selangor?pj selangor ust sallehin mukhyi..agak2la nk fitnah pon..