Tuesday, July 12, 2011

Mamat Seekor Ni Gila Tak Dapat Jadi Ketua Polis Negarakah?

Entah berapa pucuk surat terbuka yang ditulis oleh mamat yang seekor ni. Mula-mula seronok juga baca surat mamat ni. Tapi, bila makin banyak yang ditulis, makin menyampah pula aku membacanya. Dah macam marah kerana tak naik pangkat jadi Ketua Polis Negara pulak.

PDRM tolong buka balik fail mamat seekor ni. Bagus sangatkah dia, seolah-olah orang lain semua salah?

(The Malaysian Inisder) - Datuk Mat Zain Ibrahim urged today Prime Minister Datuk Seri Najib Razak to step in and relook the Attorney-General’s (A-G) prosecution of two policemen now on death row for the murder of Mongolian model Altantuya Shaariibuu.

The retired cop accused the A-G of mishandling the case, which reflects a miscarriage of justice as the motive for murder was never found. [MT]

1 comment:

Anonymous said...

Apa kata kita tubuh kan syarikat pengawal keselamatan di mana pekerja adalah pati indo dan bangla yang akan di 6P pada bulan ogos(tunda dari 11 Julai) dan di mana kedudukan ketua syarikat yaani Pengurusi Pengarah Urusan Ketua Pegawai eskutif (CEO) bolih di khususkan untuk beliau sebab bolih jadi ketua kapada kesemua pengawal keselamatan disyarikat.
Buat sendiri lah , puas hati, dalam opis bolih bergaya tak sapa nak halang, taruk paku dan papan di baju dan arah semua kaki tangan panggil dia Tuan.
arjuna waspada
changkat lobak