Saturday, April 23, 2011

Khalid Samad Perguna Remaja Untuk Penuhkan Kerusi Kosong Ceramah Khalid Ibrahim

Aku kurang pasti twitter Khalid Samad yang dipetik oleh blogger GAP ini bertarikh bila? Dalam agakan aku ia mungkin bertarikh 22/4/2011 sebab aku ada ternampak "camping tents" di belakang pentas utama ceramah umum Khalid Ibrahim. Oleh itu, tidak salah jika aku andaikan remaja-remaja tersebut adalah peserta-peserta Jambori Amal yang dimaksudkan.

Dalam congakan aku tak lebih dari sepuluh khemah. Kalau tak lebih sepuluh khemah, maknannya peserta jambori pasti tidak lebih dari 50 orang.

Sebenarnya, mereka ini dimanipulasi oleh PAS untuk meramaikan jumlah crowd ceramah umum Khalid Ibrahim.

Malangnya, kehadiran mereka tidak dapat memenuhkan kerusi kosong di bawah:


Kebetulan dah bercakap berkenaan Jambori Amal ini, Dr Mariah MP PAS Kota Raja dalam ceramahnya sebelum Khalid Ibrahim, telah melahirkan kekesalannya kerana kurang sambutan dari DAP.

Hallo Dr Mariah, DAP ni jenis tahu memangkah sahaja!

No comments: