Tuesday, March 29, 2011

Anwar Ibrahim Dah Mula Ingat Mati

Sekurang-kurangnya Anwar Ibrahim semakin ingat kepada kematian. Dengan penuh ketegasan Anwar menyatakan hidup dan matinya, ditangan Allah dan bukan ditangan UMNO. [laporan penuh di SINI].

Selain hidup mati, kejatuhan Anwar Ibrahim di dalam UMNO juga adalah gada' dan qadar Allah. Oleh itu, redhalah dengan ketentuan Ilahi.

Cuma, anu-arr mati ditangan Ahmoi!

2 comments:

Anonymous said...

Baguslah kalau dah ingat mati, kalau mengikut ustaz-uztaz bila seseorang ingat mati maka dia akan bertaubat kerana sebagai manusia biasa kita tak sunyi dari membuat salah, jika kita berasa tak bersalah bolehlah kita bersumpah laknat untuk untuk membersihkan diri dari tuduhan liar pehak lawan. selagi tiada sumpah laknat di lakukan maka pehak lawan sentiasa mengangkap kita bersalah.

Anonymous said...

X habis mengakat diri dia ke derajat yang paling tinggi kononnya...

Siapa Nuar ni nabi ka? Maksum ka dia..x da kesalahan ka?

Sudah2 la Nuar...x pa..Semoga ALLAH tunjukan kebenaran yang sebenar-benarnya...

Adakah UMNO x da kerja lain asyik nak menghabiskan duit buat konspirasi jatuhkan dia..skrip lama..lakonan lama..

Klu betul perjuangan PKR dan PAS ini ikhlas kerana ALLAH dan rakyat Malaysia dah lama ALLAH izinkan mereka menakluk Malaysia.

Apa yang pasti, ALLAH itu sebaik2 perancang dan maha mengetahui..

Bukanlah kita mahu membuka aib si Nuar, namun terlalu banyak onar yang dilakukan olehnya yang boleh merosakkan perpaduan umat Islam dan agama Islam itu sendiri, hanya ALLAH sahaja yang mengetahui..

Semoga kita rakyat Malaysia ini ditunjukkan kebenaran oleh ALLAH, dan dilindungi daripada pemimpin2 yang amat jijik perlakuan moral serta cara berpolitiknya...Amin.