Friday, October 3, 2014

Mat Sabu Berdepan Dengan Maut



Kenyataan Menteri Kesihatan, Dato' S. Subramaniam amat membimbangkan, seperti dilaporkan oleh TMI seperti berikut,
"Denggi kekal menjadi pembunuh utama di Malaysia dengan 200% kes dan kematian sepanjang tahun lalu meskipun semakin banyak kempen membendung denggi disebarkan."
Bermakna bahawa Mat Sabu yang dirawat di Hospital Tengku Ampuan Rahimah Klang kerana denggi semalam, adalah antara puluhan ribu pengidap yang berdepan dengan maut.

Sehingga 1 Oktober, jumlah kes dilaporkan di seluruh negara ialah 76,079 dengan Selangor mencatat kes tertinggi 37,077 diikuti Kelantan (12,965 kes), Kuala Lumpur (5,236), Johor (4,274) dan Perak (4,086).

Memandangkan Mat Sabu bermastautin di Shah Alam, bagai ada sesuatu yang tidak kena dengan PBT -PBT di Selangor dalam mengendalikan langkah-langkah pencegahan dalam membendung wabak berkenaan dari merebak.

Malang sekali, kecuaian kerajaan Pakatan Rakyat di Selangor, akhirnya membawa musibah terhadap pemimpin kanan PAS itu.

16 comments:

peminat mat sabun said...

Semoga Mat Sabun cepat kebah.. tak best kalau dia tak ada.. dunia politik Malaysia tak akan selucu & selawak dulu.. kesian Mat Sabun.. hidup Mat Sabun..

Anonymous said...

Aku tak nak doa apa-apa utk Mat Sabu,serah pada Allah je,kalau ada kebaikan utk dia hidup panjangkanlah umurnya,tapi kalau merosakan ...faham je lah.Allah Maha mengetahui.

Anonymous said...

Minta izin WM untuk iklan

Ada sesiapa yg nak selamatkan tanah rezeb melayu??

Kawasan Puchong, 4 ekar tanah pertanian yg dikelilingi projek perumahan, bersempadan dengan tanah perbadanan cyberjaya..urusan segera dengan pemilik tanah

Tanpa broker....hanya runding terus ..buka harga 1 juta sahaja seekar (boleh runding) walapun orang lain jual 1.3juta ke 1.7 juta seekar..yg pelik macam mana cina boleh beli 2..3 bidang tanah di kawasan yg sama sedangkan tanah tersebut reserve melayu??!!

Sangat menguntungkan untuk projek perumahan atau sebagai pelaburan masa depan ...hubungi segera sms ke 013 2704567..ayuh tolong saya selamatkan tanah melayu !!

Anonymous said...

Itu satu isyarat dari Allah untuk Mat Sabu.

Anonymous said...

Allah memberi peluang kedua sebelum.....

Anonymous said...

bertaubat lah mat sabu

Anonymous said...

Bertaubat lah wahai Mat Sabu

Anonymous said...

Bertaubat lah wahai mat Sabu

Anonymous said...

Semoga Mat Sabu cepaaaaaattttt sembuh ! Takbiiiiiiiiirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

Anonymous said...

Bertaubat lah wahai Mat Sabu

iklan astro said...

moga cepat sembuh...

Anonymous said...

Semoga Allah laknati manusia spt mat sabun, JIKA dia masih x bertaubat... weeii..ajaq dia mengucap byk2.. dengaq cara dia mengucap... BETOI ka DIA SYIAH...??!! hanya ALLAH MAHA MENGETAHUI..

Anonymous said...

Biaq kau mapuih.
Syiah laknat sekor ni x boleh di doakan yg baik2.
Dasr pencium puki

Gabenor johor said...

Ingat Mati Ingat Mati

Gabenor johor said...

Email detail kpd saya gabenorjohor@gmail.com

Anonymous said...

LGE akan doa untuknya.