Sunday, March 9, 2014

Anwar Tak Sanggup Bertentang Mata Dengan Ketua Hakim Negara


Anwar Ibrahim tidak sanggup bertentang mata dengan Ketua Hakim Negara.

Ketika berucap dalam sesi penggulungan di Konvensyen Pakatan Rakyat, Anwar berkata,
“Buat apa nak senyum hipokrit dengan orang yang zalim dan takbur? Buat apa nak hormat ketua hakim negara yang tak hormat perlembagaan dan undang-undang yang menjadi alat perkakas pemimpin?”
Kenyataan Anwar itu adalah susulan dari keputusannya untuk memprotes Majlis Jamuan Diraja yang biasanya turut dihadiri oleh Ketua Hakim Negara.

Kenyataan Anwar itu adalah percubaan untuk mengheretkan Ketua Hakim Negara, dengan gambaran seolah-olah Ketua Hakim Negara terbabit dalam membuat keputusan bersalah keatasnya.

Satu nasihat kepada Anwar, hindari diri anda dari meliwat, agar anda tidak diisytihar sebagai peliwat oleh mahkamah.

5 comments:

Anonymous said...

Jangan meliwat mcm kami2 yang tak meliwat tak masuk penjara. Kempen "JANGAN MELIWAT KALAU TAK MAHU MASUK PENJARA" senang cerita...

Anonymous said...

hoi anwar al takburi!! asal ko kena, mesti akan keluar dari mulut longkang ko bahawa 'mahkamah jadi perkakas' pemimpin. mual dan muak la dengan cara ko memusingkan fakta mcm ni. dah tak ada modal lain? camane air mani ko boleh ada dalam dubur saiful? adakah konspirasi berlaku? jika konspirasi, bermakna datin wan azizah boleh disabitkan terlibat kerana air mani ko hanya beliau yang boleh dapat selain diri ko sendiri. kenapa aku kata begitu? dengan siapa ko bersetubuh jika bukan dengan datin wan azizah? atau ada makhluk lain? sebagai pemimpin taraf dunia, semestinya ko akan jaga setiap inci batang tubuh ko supaya tidak ada sedikitpun kesan dna ko boleh dimanipulasi, tak gitu wahai anwar? kaki manipulasi, kasi menjadikan org lain sebagai perkakas, kasi rasuah dan kroni (bapak, adik beradik ko dan kawan2 ko jd kaya), kaki buli dan lain2 yg maha jahat adalah ko, bukan orang lain. tak mampu selama lebih 15 tahun aku dalam penipuan ko walaupun masih ramai lagi makhluk bengap tak faham siapa ko...

Anonymous said...

Anwar dan pukimaka pukimak dia adalah pemimpin paling sial dan kita semua tahu tahap pemikiran celaka penyokong enyokong liwat dia.

Anonymous said...

Quote of the Year: " Question: What stands in the way between Anwar Ibrahim and his ambition to become the PM of Malaysia? Answer: It is his undying love of the temptigly delicious soup bontot" LOL

Anonymous said...

BIASALAH ANWAR IBRAHIM DENGAN AYAT AYAT MENYALAHKAN ORANG LAIN BILA DIRI DIA TERSEPIT. UNTUK MELEPASKAN DIRI..ALLAH PUN DIA SANGGUP SALAHKAN..ITU LAH ANWAR IBRAHIM. KALAU DIA SALAHKAN ALLAH SEKALI PUN HADI AWANG AKAN TETAP SOKONG DIA..ITULAH HIPOKRITNYA HADI AWANG DAN PUAK PUAK BERKETAYAP DAN BERJUBAH DALAM PAS. ..BODOH BANGANG BETUL..TUIIIHH!