Sunday, March 9, 2014

Wan Azizah Hentikan Aktiviti Pukul Telur Buat Sementara Waktu


Disaat-saat Wan Azizah menajamkan skilnya memukul telur, demi menyiapkan juadah untuk keluarganya di rumah, Anwar memaksanya kembali menjaja air mata buat kali kedua.

Jika sebelumnya diperalatkan di Permatang Pauh, kali ini dipanggil sekali untuk memberikan khidmatnya untuk menutup masalah peribadi suaminya.


Congakan yang mengatakan Azizah akan melepaskan jawatan Presiden PKR dan akan menumpukan kepada hal-ehwal keluarga, nampaknya setakat ini adalah salah.

Bagi Anwar, keputusan politiknya boleh dibuat sambil baring-baring di atas katil. Azizah kini diarahkan kedepan, untuk meraih simpati dari khalayak, dengan menjadi calon PRK Kajang yang diumumkan tengahari tadi.

Sudah tiba masanya bagi para pengundi Kajang untuk memberikan pengajaran kepada Anwar. DNA semen, yang ditemui dalam dubur Saiful Buhari, kalau bukan Anwar meliwat Saiful, logiknya hanya boleh diperolehi melalui Anwar atau Wan Azizah.

Tidakkah ini terlalu peribadi yang ditunjukkan kepada kita semua? Fikir-fikirkanlah, sebelum bersimpati dengan lakonan air mata Azizah.

3 comments:

Anonymous said...

Dalam Malaysia ni takde orang lain yang layak untuk jadi wakil kepada rakyat, hanya ahli keluarga anwar, madu anwar (assmin) dan peguam anwar je yang pandai untuk jadi wakil rakyat. Pencacai anwar yang lain tak sesuai jadi wakil rakyat, nanti disuruh letak jawatan serta-merta...

BAHALOL betul pencacai2 anwar ni...

Anonymous said...

jijah dapat guyang telur pun jadi la ...... hehehehe

Anonymous said...

Keluarga munafik meneruskan sisa sisa perjalanan hidup kotor mereka.