Thursday, December 1, 2011

Siapa Dikalangan Naib Presiden UMNO Bakal Digugurkan?

Siapa dikalangan Naib-Naib Presiden UMNO yang bakal digugurkan?

Mereka telah membuat ikrar kamikaze petang tadi.

Saya yakin Presiden UMNO DS Najib Razak akan memilih salah seorang untuk jadi "korban" teladan (?).

KUALA LUMPUR 1 Dis. — Ketiga-tiga Naib Presiden UMNO hari ini menyatakan kesediaan mereka untuk menarik diri daripada bertanding dalam pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) sekiranya mereka difikirkan tidak mampu menjadi calon yang boleh menang.

Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi, Datuk Seri Mohd. Shafie Apdal dan Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein membuat kenyataan tersebut dalam sidang akhbar bersama selepas perasmian Perhimpunan Agung UMNO 2011 oleh Presiden parti, Datuk Seri Najib Tun Razak di sini hari ini. [Utusan]

10 comments:

Anonymous said...

Harap-Harap MEnteri Amaran tu....

Anonymous said...

menteri yg paling penakut bersedialah utk digugurkan...

Anonymous said...

kalau PM tak gugurkan Hishamuddin si menteri amaran itu , PRU akan datang aku undi pembagkang !!!!

bukan aku saja , tapi ada ratusan lagi orang lain yg mengatakan benda yg sama , 'kalau PM tak gugurkan Hishamuddin , kami akan undi pembangkang !!

kerana apa ?

kerana Hishamuddin telah menunjukkan kerja yg sanggat mengecewakan , semasa jadi menteri pendidikan apa dia buat ? semasa jadi menteri KDN apa dia buat?

amaran , amaran dan amaran ..amarannn ?

kalau Hishamuddin bertanding sekalipun , percayalah kalau menang sekalipun majoritinya akan berkurang , amat kurang !

pada PM , dengarlah suara akar umbi !!!

Anonymous said...

ribuan rakyat tak suka Hishamuddin !!

wahai PM , nak selamat atau nak tempah bala ?
atau nak sejarah zaman pak Lah berulang kembali ?

Anonymous said...

Sepupu YAB PM wajib di buang dari kepimpinan UMNO. Beliau bukan lah pejuang tetapi perosak UMNO. Lihat siapa kawan2 dan pegawai2 kanan beliau semuanya menjadi kebencian rakyat ditempat mereka. Contoh Haji Salim (tim ketua umno bahagian Jempol) dan Aminudin (bendahari Pemuda UMNO Kuala Pilah). Kepada YAB PM kalu syg sgt kpd sepupu tu, berilah gaji buta tapi bukannya jawatan, aku dan rakan2 redha.

Anonymous said...

amaran kpd org x suka HH, nnti kena amaran dan amarann kerass dan klu x diam gak dia bg amaran paling keras dan seterusnya amarannn sekeras-kerasssnya dan amarannn paling sekerasss-kerass dan amaran lagi palinnggggg kerassss..hehehe.. x tau la kalau ada lg kerasssss

Anonymous said...

menteri kdn patut digugur dipru akan datang.takda manafaat langsung pada org2 melayu dimalaysia ini.kalau diberi peluang lagi akan byk undi protes pada menteri kdn yg penakut ini.

Anonymous said...

jika najib jujur dan mahu tranfom Umno.. Menteri Amaran Malaysia patut di Nyahkan.. Bapok !!! jubur boleh beri king JUbur..malaya untuk di kendurikan

Anonymous said...

MENTERI CIUM KERIS MINTA MAAF ITU TAK PAYAH DICALON LAGI BERTANDING DIPRU AKAN DATANG.RAMAI ORG MELAYU WAIMA PENYOKONG KERAJAAN SKRG BENCI KAT DIA TU,DIATAS BYK ISU2 YANG TIMBUL YG TAK DAPAT DITANGANI BELIAU SEPANJANG MENJADI MENTERI AMARAN.KALAU DEGIL JUGA NAK BAGI JADI CALON JANGAN TEPERANJAT JIKA BYK UNDI PROTES DIKAWASAN DIA NANTI.DIA TAK LAYAK JADI MENTERI KDN,PATUT BAGI JAWATAN MENTERI TAK BERPOTFOLIO DULU,DOK SAJA DLM OFIS GOYANG KAKI.BUAT KEJA KE TAK BUAT RAKYAT TAK AMIK PEDULI.

Anonymous said...

semoga UMNO buat keputusan yg tepat pd PRU akan dtg..