Wednesday, June 22, 2011

Nik Aziz Boleh Kena Darah Tinggi Bila 44,000 Orang Anak Muda Enggan Bekerja Pada 10 Julai

Membaca kenyataan Pemuda PAS dan AMK Kelantan, seramai 44,000 orang anak muda akan digerakkan ke Himpunan BERSIH 2.0 di Kuala Lumpur pada 9 Julai akan datang. MB Kelantan Nik Aziz, bakal bagi cuti peristiwa lagikah?

Cuba kita baca kenyataan Pemuda PAS dan AMK Kelantan yang dipetik dari Harakahdaily.

44,000 orang bukan bilangan yang sedikit. Kalau semua mereka adalah pekerja, boleh lumpuh ekonomi Kelantan. Atau pun di Kelantan banyak sangat pengangguran?

Pemuda PAS dan AMK, kalau nak gelembong biar berpada!

3 comments:

Anonymous said...

Bagus.. bagus... biar yang jadi balaci tukang demo berarak dijalan KL nnt tu terdiri dari puak Melayu bodoh lagi bangang. Biarkan mereka bersesak2, bermandi air gatal, pemedih mata dan sebagainya nnt. Yang India cilanat dan babi2 Cina dlm DAPig dan PKR boleh duduk melihat dari jauh balaci2 mereka tu kene sesah dgn polis.

Biar wartawan seluruh dunia ambil gambar melaporkan Malaysia ni dalam huru hara, biarkan juga pelabur tak mahu datang melabur dan memberi pekerjaan pd rakyat Malaysia di masa depan. Puak balaci2 hamPAS semuanye dari golongan kaya raya, lepas berdemo, lepas kene sesah dgn polis, lepas bermandi air gatal.. mereka akan bershopping di ibunegara pula macam kata2 pemimpin hamPAS yg bangang dari Johor.

Pemimpin Malaysia ni terlalu zalim, samapaikan rakyat boleh berdemo dan BERSHOPPING pada hari yg sama. Kenyataan rakyat yg berdemo akan membawa kemewahan pada ibu negara hari itu memang satu kenyataan dari org bodoh yg dh tak boleh di ajar. Biarkan....

Anonymous said...

PAS kelantan xpe bawa orang kelantan ke BERSIH sebab kerajaan PAS telah berjaya melahirkan PENGGANGUR di kelantan dan yang pasti yg ke BERSIH adalah mrk dr madrasah,penggangur yang diupah oleh PAS ke KL

MatPerat said...

Ambo pun orang Kelantan tapi tak sanggup ke KL semata-mata nak buat huru-hara. Org ke KL utk berniaga bukan nak tunjuk samseng. Kalu begitulah sikap kawan kawan Ambo di Kelantan , MALU MALU MALU.

Org lain dok cari kelebihan , kita masih di takuk lama ...dok bbaloh jah kijo...

Bilo nak maju ?????????????