Friday, May 20, 2011

Ketua AMK Sam Ketot Lari Menyorok Disebalik Briged Amal PAS!

Rupa-rupanya Sam Ketot menyorok disebalik 300 penyokong PAS yang berdemontrasi di hadapan Kedutaan Australia, selepas solat Jumaat petang tadi.

Kalau alasan berdemo di kedutaan Australia dijadikan penyebab pembatalan demo di Jalan Chan Sow Lin, masakan jumlah peserta demo di situ, cuma berjumlah 300 orang seperti dilaporkan oleh Harakahdaily? Pastinya ahli AMK yang dapat dikumpulkan, kurang dari 30 orang. Jika peserta dari AMK ramai, jumlah prostestor sepatutnya lebih dari 300 orang,

Rasa-rasanya Sam Ketot terlindung di belakang protestor kerana kependekannya dan tidak nampak langsung wajah dan susuk tubuhnya didalam foto di bawah.

Kesian Sam Ketot, apabila tiada seorang pun penyokong PAS yang rela menjulang Ketua AMK itu supaya kelihatan di khalayak!

1 comment:

Anonymous said...

nama pon dah ketot mana nak nampak.mungkin dia ada dlm peket seluaq kot..atau mungkin cameraman tak tangkap kat bawah sikit.lain kali klu nak cari syam ketot cari kat mana ada cahaya silau2,mesti dia ada.pasai kepala dia kan botak dpn jadi klu kena matahari mesti ada pantulan punya......jangan marah na.. syam ketot..aku melawak ja......