Wednesday, January 19, 2011

Aku Ada Peluang : Kerusi DUN Pelabuhan Klang Diisytihar Kosong

Hatiku cemas dan berdebar. Aku milikki peluang. Aku harus tampilkan diri untuk dikenali pucuk pimpinan negeri.

Malah juga, pucuk pimpinan negeri-negeri juga harus aku dekati dan dampingi.

Betulkah berita INI?. Malah rakanku juga menghantar SMS "kerusi DUN46 diisytihar kosong oleh Speaker"!

Dato' Najib hubungilah aku. Pengerusi-Pengerusi Perhubungan Negeri hubungilah aku. Aku ada sebuah rumah kosong "fully furnished" untuk disewa. Harganya RM5,000.00 untuk tempoh kempen.

Anwar Ibrahim pun boleh calling-calling aku. Kalau Anwar aku kena caj lebih, sebab aku masukkan sekali 'kos malu' kena kutuk orang-orang N46. RM20,000.00 boleh kot?

2 comments:

JKKK Kota Sarang Semut said...

Salam Tuan, saya dah link dan follow blog Tuan..TQ

Akar Umbi said...

tq.... saya pun dah link..