Friday, March 14, 2014

Kalau Macam Ni Punya Ucapan, Mungkin Tonggeng Wan Azizah Di Kajang


Kalau asyik mempertahankan hal-hal dalaman sendiri, tidak mustahil Wan Azizah bakal tertonggeng di gelanggang PRK Kajang.

Ceramahnya pun ternyata tidak bersemangat, mengapa tiada permintaan dari PKR untuk mengadakan debat terbuka antara Wan Azizah dengan calon BN Chew Mei Fun?

10 comments:

Mdm Sodomee said...

USE YOUR BRAIN.............

Anonymous said...

Orang yang gunakan akal memang lah tak boleh terima tapi kebanyakan orang Melayu akal mereka telah ROSAK ...dirosakkan oleh ustaz2 sampah seperti Nik Aziz, Azhar Idrus dan yang sejenis dengan mereka.

Anonymous said...

wah Wan Azizah sentap bila org panggil dia DOLL. Pernah terfikir perkara yg sama bila Najib, Rosmah dihina dgn panggilan2 yg mengaibkan?

apara..

Anonymous said...

Apa ko merepek ni zizah doll...

Anonymous said...

AWAT yang YB sebelum ni dah Dapat MANDAT , AWAT yang Gatai pi suruh di Letak Jawatan... APA YB sebelumni BARUA ka...

Kalu nak bela LAKI Hang pi BELA di MAHKAMAH Jijah oooiiiiiii... masa dia tutuh jubuq Saipol Hang tak pikiaq pasai Rakyat Kajang nooooo

Anonymous said...

Saya setuju dengan Anon. 12.35pm...Ustaz2 perosak Bangsa, Agama dan Negara...

68985322 1117

Anonymous said...

Dah biasa tonggeng kat laki dia, lu apa hal.......

Anonymous said...

MACAMANA NAK JADI ADUN, BAGI UCAPAN PUN TAK PANDAI..TERGAGAP..GAGAP. BORINGNYA AKU DENGAR. TAK ADA APA APA PUN YANG DIA BOLEH KETENGAHKAN..BALIK BALIK KES LAKI DIA. YANG DENGAR CERAMAH DIA PUN ADALAH DUA TIGA KERAT YANG BANGANG BANGANG.BORING..BORING...BORING

Anonymous said...

Jijah ni buta dan pekak ka? Tak kan dia sendiri tak pernah bagaimana si laki dia dan juga anjing2 anuar menghina, memaki dan memfitnah pemimpin UMNO dan isteri Najib? Hai tak kan kena batang hidung hang, hang nak loncat marah? Kenapa hang tak suruh laki hang dan anjing2 anuar dari cakap buruk pasai orang lain? Hang sebenar nya memang tak ada kelas....Semoga hang sempat bertaubat sebelum dipanggil Allah.

Anonymous said...

Ni kalau jijah kalah PRK Kajang, memang siap kena tonggeng lah bila Nuar keluar nanti.