Thursday, April 25, 2013

Khalid Ibrahim Buat Sidang Media Ekoran Ugutan Tutup Bilik Gerakan Oleh Ahli-Ahli PKR Cabang Klang


Calon PKR kawasan DUN Pelabuhan Klang dalam keadaan celaru bila mendapat ancaman dari ahli-ahli PKR Cabang Klang untuk menutup bilik gerakan pilihanraya masing-masing.

Dalam sidang medianya hari ini Khalid mendakwa BN cuba membeli bilik gerakan Pakatan Rakyat di kawasan yang ditandinginya.

Tindakan Khalid ini dilihat sebagai percubaan Khalid untuk menutup pergolakan dalam PKR, andainya dikalangan ahli-ahli PKR sendiri nekad untuk menutup bilik gerakan masing-masing. Malah ia juga menggambarkan Khalid sudah hilang keyakinan setelah menggelar diri sendiri sebagai calon heavyweight.

Dalam siri perjumpaannya dengan komuniti-komuniti di Pelabuhan Klang, Khalid mengamalkan double standard apabila perjumpaan dengan komuniti perniagaan Cina, Khalid makan besar di Royal Selangor Yacht Club manakala perjumpaan dengan orang-orang kampung hanya minum teh di dewan-dewan MPK.

1 comment:

Anonymous said...

Kalau masih ada lagi seorang pun orang melayu yang menyokong sipengkhinat bangsa ni, memang tahap pemikiran manusia tersebut sama dengan H***** !. Tiada satu agenda pun dalam perjuangannya yang bolieh orang melayu bangga, Kuburkan politik beliau.