Wednesday, January 2, 2013

Anwar Ibrahim Sudah Sampai Ke Tahap Sanggup Memikul Biawak


Nampaknya Anwar Ibrahim sudah sampai ke tahap hingga sanggup memikul biawak.

Peribahasa ada menyebut "memikul biawak hidup", yang bermaksud melindungi seseorang yang akhirnya akan menjadi beban dan 'mencakar' kehidupannya.

Hari ini, Anwar menyiarkan artikel yang dipetik dari Malaysia Chronile di blognya, berhubung 'kentut yang dihamburkan dari jubur Deepak Jaikishan' berhubung pembohongan pembelian barang kemas untuk isteri PM.
Dari petikan di atas, jelas bahawa Rafizi pun agak sangsi dengan invois tanpa bernama isteri PM. Namun demi spin, Rafizi tetap menggunakan 'kentut' yang keluar dari jubur Deepak sebagai bahan bukti. (Baca ulasan Papa Gomo di SINI).

Pada saya, Anwar dan PKR bersikap bodoh untuk memetik apa jua yang dikeluarkan oleh seorang yang telah hilang kredibiliti seperti Deepak.

Sebelum ini mereka (Anwar & PKR) cupa memutar belitkan isu pembelian Astacanggih oleh Boustead. Baca SINI untuk memahami fakta disebalik isu Astacanggih.

Deepak kini umpama con-man yang akan mencipta blackmail kepada sesiapa sahaja.

Apakah ini yang akan digunakan oleh Anwar untuk ke Putra Jaya? Kalau ya jawapannya, maka Anwar telah menyediakan dirinya untuk dicakar oleh seekor biawak!

Baca juga di The Uspinners berhubung betapa tiada kredibilitinya Rafizi Ramli yang mabuk menghidu kentut Deepak.

No comments: