Saturday, December 10, 2011

Tunggu Malam Ini - Bulan Bakal Gerhana Di Selangor

Selepas Dr Hasan Ali tidak disambung jawatan Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani Osman mengambilalih jawatan tersebut. Sementara, Khalid Samad dilantik sebagai Timbalan Pesuruhjaya.

Namun dalam banyak keadaan, kelihatan sebagai Khalid Samad lebih menonjol dan banyak membuat kenyataan berbanding Dr Rani sendiri.

Apakah bulan di Selangor menuju gerhana?

Menurut perhitungannya akan berlaku malam ini. Klik SINI.

1 comment:

Nok said...

aku memang sah ahli umno tidak berbelah bagi....tapi dlm komen pada Pas..kalau ketepikan Dr hassan ali dan mengantikan khalid gereja bermakna Pas akan kantoi di selangor sbb:

1.Istana tak suka khalid gereja dan sekali gus secara dasarnya PKR dan menunggu saat baik untuk BN berkuasa kembali...
2.khalid gereja tidak di senangi oleh banyak pihak termasuk ngo...serta pengundi senyap...diatas tindak tanduknya menyokong gereja dan pelbagai isu...

Dr hassan yg di lihat personal yg mempunyai karekter yg baik dan tegas adalah asset sepatutnya pada pas....kalau beliau menyertai umno, bertanding dimana saja beliau tetap menang.....tapi beliau ada prinsip tak mungkin beliau buat macam tu...kecuali jadi parti bebas bersama2 YB zul dan yb Zahrin supaya boleh membuka tembelang Pas....yg di katakan telah di rasuah oleh umno...