Monday, October 3, 2011

Penafian Yaakop Sapari Terhadap Video Adegan Asmara Di Pejabat ADUN Kota Anggerik Undang Persoalan


Penafian yang dibuat oleh Exco Kerajaan Negeri Selangor Yaakop Sapari berhubung dengan video skandal di pejabat perkhidmatannya bukan dapat mematikan isu tersebut, malah telah menimbulkan tandatanya.

Pertama, mengapa Yaakop Sapari cuma membuat penafian terhadap pelakon wanita dan tidak menafikan pelakon lelaki?

Kedua, mengapa perlu ditunjukkan sijil cuti sakit pembantu tadbir, Norlela Idris?

Oleh kerana, Yaakop tidak menafikan yang beliau kenal dengan pelakon lelaki dalam video berkenaan, tidakkah ini membuka ruang untuk diperbahaskan?

Mungkin ada teori yang mengatakan bahawa lelaki berkenaan mengambil kesempatan tatkala pembantu tadbir sedang bercuti, lantas membawa seorang wanita untuk melakukan adegan asmara di pejabat Yaakop.

Andainya ia benar berlaku di pejabat Yaakop, bermakna ia dilakukan oleh orang PKR sendiri dan tentunya ia tiada kena mengena dengan UMNO, seperti didakwa oleh Yaakop.

3 comments:

Anonymous said...

inilah sikap perangai orang PAS yg mengaku sebagai sangat islamik , sangat beriman dan sangat baik ..dijamin masuk syurga berbanding muslim lain di dunia !

orang pas , sama saja dnegan manusia lain , malah kekadang orang yg dituduh kafir oelh pas itu lebih baik daripada orang pas yg sering mengkafirkan orang !

tu lah , lain kali jangan tamberang sangat , sekarang apa dah jadi ? Tuhan nak tunjuk senang je ....

Anonymous said...

Mungkin video yang melibatkan ADUN ini adalah satu fitnah. Tetapi video yang berkaitan Anwar itu tulin dan pelakon porno itu memang 100% Anwar.

Anonymous said...

JAWAPANNYA MUDAH SAHAJA. INI SEMUA KERJA UMNO. YANG JAHAT TU SEMUANYA DATANG DARI UMNO SEBAB DEPA TU SEMUANYA MAKSUM, TAK BUAT SALAH, TAK BUAT MAKSIAT,TAK BUAT DOSA. SALAH DOK DEPAN MATA DEPA PUN DEPA TAK AKAN NAMPAK SEBAB TUHAN DAH TUTUP MATA DAN HATI MEREKA. SEMOGA MEREKA2 NI CEPAT SEDAR DAN INSAF. PAS BUKAN AGAMA. ISLAM TU LAH YANG BENAR.