Wednesday, March 5, 2014

Reaksi Wajah Anwar Ibrahim Ketika Berdepan Wartawan Antara Pos


Lihat reaksi wajah Anwar Ibrahim ketika wartawan Antara Pos cuba mengajukan soalan kepada beliau, yang anda boleh tonton sepenuhnya dalam video di bawah.


Anwar enggan menerima ajuan soalan dan menyifatkan Antara Pos sebagai 'baik sikit dari TV3'.


Apa pula komen Anwar terhadap MB Selangor Khalid Ibrahim yang telah pun turut serta dalam rakaman program soal jawab bersama stesyen yang paling dibencinya, TV3 yang bakal disiarkan jam 11 malam nanti?

5 comments:

Anonymous said...

Anwar ni kalau dia pusing takpa,contoh isu bangla 40000 org mengundi dll , orang pusing kenyataan dia sikit tak boleh ,maklumlah orang dah anggap dia orang yang tak buat dosa,nak buat mcmmana

Anonymous said...

Anwar adalah seorang bekas banduan biseksual tua yang bakal menjadi banduan sekali lagi(insya'Allah) kerana meliwat seorang anak muda.Klip-klip video telah banyak membuktikan kenyataan-kenyataannya yang dia telah buat sendiri yang kemudiannya dia tak mengaku pulak. Lepas itu dia salahkan orang/pihak lain sementara dia, kononnya, tak bersalah langsung dan telah dianiayai dan dizalimi.Betul- betul ikut style Yahudi Zionis yang sememangnya menjadi mentor(guru tunjuk ajar) dia.Anwar merupakan contoh seorang tua yang sangat kurang ajar.Orang yang macam inilah sepatutnya Nik Aziz doakan supaya pecah perut dan pecah mulut.

Anonymous said...

Muka botox & plastic surgery.... x ada 'nur'..

Anonymous said...

Rakyat Malaysia. sekali lagi, Rakyat Malaysia memang ramai yang mendoakan hari-hari, sekali lagi, hari-hari agar Anwar Ibrahim ni ditunjukkan jalan yang lurus, bertaubat segera, menginsafi kesilapan dan kemungkaran yang telah menjadi darah dagingnya.

Dan rakyat Malaysia, turut berdoa, hari-hari berdoa agar Anwar Ibrahim ni kalau tak mau jugak bertaubat nasuha, maka Allah turunkanlah bala bencana kepada dia sebagai petunjuk kepada kebutaan hati, jiwa dan pemikirannya.

Anwar Ibrahim, kaulah busuk, lagi membusukkan. Bertaubatlah.

Anonymous said...

apsal manusia sekor ni Allah tak mampuskan segera dari muka bumiNya??