Monday, January 13, 2014

Silap Gaya Hadi Awang Bakal Hidapi Virus AIDS


Pasti agak sukar diterima oleh ahli-ahli PAS dengan tajuk di atas yang mengaitkan Presiden parti mereka, TG Abdul Hadi Awang dengan virus AIDS.

Namun itulah hakikat sekirannya Hadi tidak berhati-hati, beliau bakal dihidap oleh virus AIDS (Anwar Ibrahim Dan Syaitan).

Terus terang dikatakan bahawa saya sendiri terpegun dan terpesona dengan ledakan konsep 'Masyarakat Madani' yang dicetuskan oleh DS Anwar Ibrahim pada 1996, yang ketika beliau ialah TPM. Betapa tidaknya, dengan lembaran kulit konsep yang dibawa oleh Anwar didasarkan kepada ketamadunan Kota Madinah yang diasaskan oleh Nabi Muhammad s.a.w.

Rupa-rupanya selepas 18 tahun, bukan konsep 'Masyarakat Madani' yang didokongnya tetapi beliau lebih cenderung kepada 'Semangat Kosmopolitan Baru', yang didedah di SINI.


Dalam video di atas, Anwar ada menyebut tentang Amartya Sen dan bukunya 'Identity and Violence'. Semakan tentang biodata Amartya Sen di Wikipedia, Sen disebut sebagai seorang atheis.

Hubungan Hadi - Anwar dalam Pakatan Rakyat yang turut disertai oleh DAP, memungkinkan Hadi terdedah dengan pengaruh dan pandangan Anwar.

Terbaru, blog AIDC mendedahkan tema Muktamar PAS ke59 "Rahmatan lil Alamin' mempunyai persamaan dengan moto LibforAll Foundation Indonesia, yang berpaksikan kepada pluralisme, yang anda boleh baca di SINI.

Malahan anda juga boleh menyemak sendiri petikan-petikan dari pelbagai agama, di halaman khas untuk ketenangan jiwa yang boleh dibaca SINI.

Tentunya ini amat kontra dengan kenyataan yang dibawa oleh PAS yang Islam itu adalah ad-din, malah syumul untuk dunia dan akhirat.

Melainkan PAS dengan jujur mengatakan tema yang dipilih itu adalah kebetulan bersamaan dengan moto LibforAll dan bukan diusulkan oleh kalangan Anwarisme didalam PAS, maka PAS adalah bebas dari virus berkenaan.

Jika tidak, sesungguhnya Hadi dan PAS kini dalam bahaya kerana terdedah dengan virus Anwar Ibrahim & Syaitan (AIDS).

2 comments:

Anonymous said...

VIRUS HIV MENYEBAKAN
PENYAKIT AIDS

Anonymous said...

Amratya sen sah seprang athies....dah tak ada orang lain ke bang non nak angkat sebagai contoh...banyak lagi ilmuan islam yang pelik yang diangkat ilmuan athies...pluralis dan tokoh tokoh sesat jesuit kristian sebagai pedoman....apa end product yang nak bang non ciptakan untuk rakyat malaysia????....yang nyata end pruduct yabg nak dikeluarkan ialah pluralisma ugana..semua agama adalah sama taraf....islam bukan sebagai addin ...islam pluralisma hanya lah islam kulit semata mata untuk nikah kahwin..kematian...seperti agama yang lain..pada rakyat malaysia renungkan buka mata dan hati...musuh islam dan syiah ini dari dalam lebih bahaya dari yahudi yang nyata