Thursday, November 7, 2013

Tanggal 2 Julai Pemimpin Tinggi PAS Dimalukan Jentera Propaganda Partinya Sendiri


Tidak dapat dipastikan samada disengajakan atau tidak.

Namun, apabila anda menonton rakaman video diakhir artikel ini, anda dapat menilai sendiri tahap pengetahuan Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat merangkap Ahli Parlimen Kuala Krai.

Sebelum anda menonton video berkenaan, suka kami memberikan beberapa fakta berkenaan Lebuhraya Rakyat Kota Bahru - Kuala Krai.


Melihat kepada papan tanda projek, ia jelas menunjukkan ia adalah milik Kerajaan Negeri Kelantan yang ditadbir oleh PAS.

Projek lebuhraya ini dirancang oleh Kerajaan PAS menjelang PRU13 atas konsep wakaf, melalui pungutan sumbangan dari rakyat negeri tersebut.

Projek yang bermula pada 1 Januari 2013, akan siap mengikut jadual asal pada 31 Disember 2013. Malangnya, kontraktor Dae Hanguru Infra telah menarik diri dan Kerajaan PAS pasca PRU13 telah melantik konsultan Ecobound Sdn Bhd untuk menyediakan laporan terperinci berkenaan keseluruhan projek berkenaan.

Keputusan kerajaan baru PAS tersebut telah menimbulkan kemarahan Husam Musa, yang kini terkeluar dari anggota pentadbiran negeri Kelantan. [Baca SINI]

Dalam pada itu, fasa 1 untuk projek tersebut telah mendapat bantuan Kerajaan Persekutuan BN yang melibatkan pakej jarak sejauh kira-kira tujuh kilometer membabitkan laluan dari Pasir Hor ke Kadok.

Daripada fakta-fakta dan soalan yang ditanya oleh Dr Hatta dalam video di bawah, apakah PAS sudah surrender Lebuhraya Rakyat untuk disiapkan keseluruhannya oleh Kerajaan Persekutuan?

Saksikan pemimpin PAS dimalukan oleh jentera propagandanya sendiri.

No comments: