Saturday, September 1, 2012

Bas Pentarama Tanpa Permit Milik PKR Sekarang Ada Di Balai Polis Kota Bharu


Ekoran laporan polis yang dibuat oleh pemandu, bas pentarama PKR kini berada di Balai Polis Kota Bharu untuk siasatan berhubung insiden simbah cat merah dan pecah cermin.

Bagai skrip yang dirancang, bas tanpa kelulusan JPJ ini seolah-olah sengaja diperlakukan oleh PKR.

Andai PDRM atas nasihat JPJ, menyita bas tanpa permit ini maka ia bakal diputar belit oleh mereka, sebagai tekanan keatas parti pembangkang berkenaan.

Walhal Anwar Ibrahim sendiri mengakui bahawa bas ini belum memperolehi kelulusan dari JPJ.

8 comments:

Anonymous said...

Golongan ni terpaksa menyimah cat ke Bas sendiri untuk mengalihkan perhatian rakyat dengan berbagai perkara yang dilakukan sewaktu perayaan merdeka saperti Sulatan Selangor tak dijemput..bendara Malaysia mau ditukar dan gambar Najib dipijak..

Kesian Rakyat selangor sebab duit cukai yang dibayar digunakan sepenuhnya oleh Nuar dan kerajaan PKR Selango untuk tujuan sendiri dan parti...kebajikan rakyat tidak dijaga dan janji

Anonymous said...

Umno dah tak de modal, tiru kata2 Mahathir dulu yg menuduh Anwar memukul dirinya sendiri bagi menarik simpati......

Kini sibuk pula bawa kisah kononya tak jemput Sultan di majlis ambang merdeka di Shah Alam.

Majlis di stadium bukit jalil ada jemput Agong ke........

Anonymous said...

Anon 11.37 bongok oii Agung yg merasmikan dan memeriksa Perbarisan Horman Diraya Sambutan Merdeka.
Selangor tk jemput langsung Sultan dlm acara rasmi Merdeka Selangor.

Penipu pembelit itulah kerja Pakatan Haram. Beli bas berjuta2 guna wang rakyat lepas tu berlagak samseng.. org lain TAK KEBULUR nk tgk bas peliwat tu.. simbah2 cat tu kerja org bodoh. Kita gembira dgn sambutan Merdeka 55, lantak lah si peliwat tu nk beli BAS ke LORI SAMPAH ke JET PEjuang ke..

Looser always looser..guna simpati utk menipu rakyat!

Anonymous said...

ada orang kesah ke dia nak pi mana ke....no plet pun BLU....

Anonymous said...

Dr Mahathir tak pernah belit fakta. hang pi baca buku tulisan dia fasal kenyataan mata lebam tu. kenapa dia keluar ayat tu. yang pembelit ialah anwar. sejak dalam UMNO dia dah mempersembahkan pemutaran dan pembelitan. ala ala lidah bercabang dan ayat syaitan. idea orang, dia kata idea dia. kebaikan dan jasa orang dia kata dia yang buat. tapi segala maksiat, segala rasuah, kroni, nepotism, yang dia buat, dia kata orang lain yang buat. kalau orang kata dia salah, dia akan kelurkan kesalahan orang pula. kelakuan dia ni telah diperturunkan pada penyokong dia. sebut saja tentang buruk laku pakatan, nanti depa balas yang kerajaan pun bersalah. mana ada sebuah kerajaan tak buat silap? macam lah pakatan bagus tak pernah buat silap? yang aku nampak, pakatan dan pemimpin depa tak layak memerintah.

Anonymous said...

PR buat salah dan langgar undang-undang boleh tetapi tengoklah jika PR jadi pemerintah nanti ada rakyat buat salah konfom kena masuk penjara tanpa bicara dan mungkin akan kembalikan ISA untuk mempertahankan Pemerintah PR dan mengelak Rakyat memberontak nanti...Fikir-fikirkanlah wahai rakyat Malaysia..
Pasal Bas tu kita hengin pun nak dekat lagi nak tengok...Bila da kena korek maka macam-macamlah modal PR nak keluarkan semua nak minta simpati rakyat..Patut puak pemimpin ni masa kecik-kecik dulu kena AIDS lagi baik daripada Penghianat negara..
Oleh Ahli UMNO.

usin said...

anon 11:37 am. kamu tengok siaran langsung sambutan kemerdekaan kt chanel harakah @ keadilan ke? apa punya bengap la kamu. mana ada dorang tunjuk semua tu. ntah2 siaran hari tu tergendala sehari suntuk. utk makluman kamu upacara pemeriksaan kehormatan dilakukan oleh Yang DiPertuan Agong. lain kali buat persediaan sikit, jgn main hentam keromo, nampak bodoh sgt & memalukan. hrp bukan semua penyokong pr bodoh mcm kamu... hrp maklum & ampun maaf atas teguran..hehehe

Anonymous said...

PR jemput sultan baca tahlil untuk PM...Rosmah ganti Agong kat Bt Jalil..ada aku kesah