Monday, August 27, 2012

Anwar Ibrahim Dah Pasang Angan-Angan - Kalau Jadi PM Nak Ulang Alik Dari Segambut


Anwar Ibrahim dalam kenyataan yang disiarkan oleh Malaysiakini membayangkan akan berulang-alik dari Segambut dan tidak mahu tinggal di kediaman rasmi PM, jika angan-angannya sebagai PM menjadi kenyataan.

Almaklum, malam di Putrajaya tidak semeriah dan sehidup di KL.

Kondo untuk bersunyi-sunyi banyak dan bertaburan di KL.

Tempoh masa perjalanan pun panjang dan Wan Azizah pun takkan syak apa-apa. Kalau tinggal di Putra Jaya, perjalanan ulang-alik dari rumah - pejabat kurang 10 minit.

Kalau itulah niat Anwar, didoakan angan-angannya akan terus menjadi angan-angan.

4 comments:

Anonymous said...

Kepala hotak punye cerita, asyik burukkan Anwar je, pemimpin BN tu baik sangat ke.....

Anonymous said...

buruk mendenye dah memang kenyataan tu la keje jilat jubo je apa pun tatau

Anonymous said...

Kalo dah kaki jubur sampai bila2 pun rak akan jadi pm... Pm utk lgbt boleh kot....,

Anonymous said...

Itu cakap nuar masa sekarang. Andaikata di jadi PM lepas Tun Mahadzir serah kuasa, anwar akan kata , ada aku kisah, ini aku punya previlage sbg PM. Aku hairan budak2 hingusan yang tak pernah bayar incometax memuji-puji anwar bagai nak rak. bagi aku PKR ni mentalitinya letak kat bawah tapak kaki aku jer. pembangkang tak leh harap. Baik lantik aku jadi pembangkang. Baru puas hati. Aku adalah pemimpin the third Force, kami nutral dan bebas memilih.