Monday, June 4, 2012

Selepas Akui Dosa Lawan UMNO, Azmin Minta Politik Dinasti Dihentikan


Sebelum ini Azmin Ali mengakui tentang dosanya melawan UMNO yang diluahkan melalui twitternya.

Kali ini melalui wawancara dengan Malaysiakini, Azmin bagaikan ada masalah emosi secara terus terang meminta 'politik dinasti' dihentikan dalam PKR.


Mungkinkah in bermaksud menolak Wan Azizah dan Nurul Izzah?

2 comments:

Anonymous said...

Suatu masa dahulu kita beranggapan bahawa orang kanan Anwar Ibrahim yang yang akan 'sehidup semati' dengan Anwar, selain dari anak isterinya, ialah Azmin dan Ezam.

Tanpa kita sangka-sangka, Ezam telah kembali ke pangkuan UMNO lebih awal dari yang kita jangkakan. Sejak itu, Ezam telah dilantik sebagai senator, dan sekarang merupakan penceramah UMNO yang amat berkesan di dalam mendedahkan PENGKHIANATAN Anwar Ibrahim terhadap Melayu/Islam.

Aku fikir, Azmin telah mula PANIC bukan sahaja dengan SEX SCANDAL yang dikaitkan dengannya, termasuk 'merelakan' isterinya di'kerja'kan oleh Anwar. Pendedahan RPK berkenaan CORRUPTION yang dikaitkan dengannya juga menjadikan beliau LIABILITY kepada PKR dan Pakatan. Aku nampak blogger-blogger Cina DAP pun dah banyak hentam dia.

Aku percaya, kemunculan ibu kandung Azmin di kaca TV menangis dan merayu sedikit sebanyak telah mula menginsafkan Azmin tentang PERJUANGAN SIA-SIANYA bersama Anwar.

Sama-samalah kita berdoa agar memberikan kekuatan kepada Azmin untuk kembali semula ke pangkal jalan....sebagaimana ibunya yang sedia terimanya kembali walaupun bagaimana besarnya dosanya terhadap ibunya sendiri, aku percaya UMNO akan terimanya dengan tangan terbuka jika dia ingin kembali ke jalan yang benar..

Anonymous said...

BG AKU... DIA BAIK BEHENTI DARI POLITIK... DAN JGN MASUK UMNO! DIA MASUK UMNO, MAKNANYA MAKIN RAMAI LA ORG2 UMNO AKAN BOIKOT!