Monday, June 4, 2012

ADUN PKR Seri Setia Tak Sanggup Subahat Lagi - Tuntut Batal Projek Pembangunan Padang Kompleks Sukan PKNS, Kelana Jaya


ADUN PKR Seri Setia Nik Nazmi Nik Ahmad hari ini tampil dengan kenyataan meminta Perbadanan Kemajuan Negeri Selangor membatalkan cadangan pembangunan tapak Kompleks Sukan PKNS, Kelana Jaya.

Selain tidak sanggup lagi bersubahat dengan Azmin Ali, tentunya kenyataan ini tidak lain adalah bertujuan untuk menyelamatkan kerusi DUN Seri Setia yang disandangnya.

Dalam banyak keadaan, Azmin lebih berkuasa dalam menentukan projek-projek PKNS dan MB Khalid Ibrahim saban kali teragak-agak untuk membuat keputusan mengenai PKNS. Apatah lagi, Azmin adalah Timbalan Presiden PKR, disamping mengetuai PKR Selangor.

2 comments:

Anonymous said...

Trend baru Adun PKR pd PRU 13, ugut rakyat dan tark balik ugutan tersebut dengan harapan kerusinya dikekalkan tapi aku rasa rakyat selangor tak bodoh macam org PR.

Anonymous said...

Pilihanraya dah dekat... mau ambik hati pengundi la tu. Takut lepas PRU akan datang hanya mampu jadi Yang Bengong, jadi terpaksa jadi mesra pengundi walaupun sebelum ni sanggup bermati-matian menyebelahi kontraktor kroni Cina mereka tu....