Monday, April 2, 2012

Kadir Sheikh Fadzir Kecewa Bila Tahu Ku Li Ikrar Sokong Najib Dalam Pertemuan Empat Mata Dengan Najib Di Pejabat PM Pada Ahad 25 Mac


Pak Kadiaq menjadi orang paling kecewa, apabila Ku Li sendiri mendedahkan pertemuannya dengan PM DS Najib Razak di pejabat PM pada Ahad 25 Mac yang lalu.

Tambah mengecewakan Pak Kadiaq, mereka hanya membincangkan kebajikan orang Asli di Gua Musang, tanpa membincangkan kebajikan untuk dirinya.

GUA MUSANG: Kerajaan persekutuan meluluskan peruntukan sebanyak RM3 juta untuk membuka ladang kayu gaharu di kawasan perkampungan Orang Asli di Gua Musang dalam masa terdekat ini, kata Anggota Parlimen Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah.
Tengku Razaleigh berkata peruntukan permulaan itu diluluskan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak ketika beliau mengunjungi Perdana Menteri di pejabatnya di Putrajaya Ahad lepas (25 Mac).
"Saya menemui Perdana Menteri sebelum saya datang ke majlis ini supaya apa yang saya cadangkan untuk membuka ladang kayu gaharu menjadi kenyataan," kata Ku Li kepada pemberita.

1 comment:

Anonymous said...

mamak ni sudah kene auta dgn kuli. hahaha...

kuli lulus matematik kelas pertama , mamak ni fail matematik ....hehehe