Sunday, June 26, 2011

Kemungkinan KJ Dibunuh Adalah Sifar, Kemungkinan Mati Beragan Pasti!

Aku tidak fikir ada orang nak bunuh KJ.

Tapi, kemungkinan mati beragan adalah pasti!

Berubah atau berundur, itulah pilihan untuk KJ.

SEPANG 26 Jun. - Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaluddin hari ini menerima ugutan bunuh yang dituju kepada Pemuda UMNO berhubung penyertaan mereka dalam Perhimpunan Patroit pada 9 Julai ini.

Khairy yang juga Ahli Parlimen Rembau berkata, beliau menerima ugutan itu melalui khidmat pesanan ringkas (sms) yang dihantar pada tengah malam tadi.

“Satu laporan polis akan dibuat hari ini oleh Setiausaha Kerja Pemuda UMNO, Datuk Megat Firdouz Megat Junid yang turut menerima sms yang sama,” katanya ketika ditemui di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di sini, hari ini. - Utusan

1 comment:

Neilkie69 said...

Ada juga orang yang suka dengan darah Si KJ ni? Ialah kan, Si KJ ni sama je dengan Pandikuti Anuari al Juburi yang lari ke Kedutaan Turki konon ada orang nak bunuh dia, Ambingai al Paria Pandikutti pun kata dia diugut bunuh juga.....hairan ya, kenapa mereka dengan mereka ini? Kenapa ada musuh mahu bunuh mereka ini? Apakah kesalahan mereka ini? Adakah merekan ini menganggu hak orang lain?Adakah mereka ini mendatangkan ancaman terhadap orang lain?..