Saturday, October 11, 2014

Kegagalan Dakwah Hadi Awang & Nik Aziz Bila Lim Kit Siang Bagi Sokongan Padu Pada Parti Beer

 
Keberadaan PAS bersama PKR dan DAP dalam Pakatan Rakyat dikatakan sebagai untuk memahamkan mereka supaya faham tentang Islam.

Keberadaan PAS dalam Pakatan Rakyat juga dikatakan untuk membawa mesej dakwah yang mencerminkan Islam itu sebagai Ad-Din dan pembimbing terbaik.

Sudah lebih 6 tahun PAS bersama DAP dan PKR, seramai mana yang sudah dibimbing oleh PAS?

Semalam bertempat Bandar Utama, Petaling Jaya, telah berlangsung parti 'beer' Oktoberfest yang mendapat sokongan moral dari wakil-wakil rakyat DAP dan PKR dari Selangor dan luar Selangor, melalui kehadiran Lim Kit Siang, R. Sivarasa, Tony Pua, Wong Chen, Elizabeth Wong, Teresa Kok dan ramai lagi.

Berjayakah dakwah PAS?

Jawapannya ialah tidak. Tindakan 2 orang Adun PAS Selangor (Saari Sungib dan Hasnul Baharudin) memilih untuk bersama PKR dan DAP sudah cukup untuk mematikan suara dakwah PAS.

7 comments:

Anonymous said...

Tengok muka terasa kuk tu, memang macam pompuan betina peminum arak a.k.a. kaki botol.

Anonymous said...

Antara hasil tahaluf siyasi khawarij-syiah-liberal PAS.

Anonymous said...

Kalit samat....mujahit...dan as sohit tok guru nikky aziz ucap alhamdulillah buat solat sujud.syukur lagi...pesta minum arak berjaya dilaksanakan...macai macai pas boleh lah sujud sukur 1 stadium sempena kemenangan paryi DAP membuat pesta minum arak di sgor....alhamdulillah...hik...hik...hik...

Anonymous said...

sudahnya jadi hamPAS....kesian....dengan org umno jadi musuh sanggup sembahyang hajat minta musnah....

akmy said...

Perjuangan DAP jelas iaitu Malaysian Malaysia, hapuskan hak keistimewaan orang2 Melayu, Raja2 Melayu dan agama Islam dari perlembagaan. PKR pula perjuangannya menjayakan DAP asalkan dapat jadi PM. PAS tiada landasan perjuangan, Islam hanya sebagai pemanis mulut racun berbisa untuk menghentan musuh politik terutamanya UMNO. Seperti yang disahkan oleh Nik Ajis "Bukan sahaja dalam manifesto, dalam perlembagaan PAS sendiri memang tidak mengandungi satu perkataan pun untuk menubuhkan sebuah negara Islam, dia (DAP) boleh tengok sendiri perlembagaan itu." Disahkan lagi oleh Hj Hadi semasa membuang perjuangan negara Islam dengan hujah sesat mengatakan tiada disebut dalam al-Quran mengenai negara Islam. Sebab itu apa pun isu mengenai Islam, PAS tunduk menyembah bumi akur apa saja keputusan DAP walau pun ke tahap menendang keluar pemimpin PAS sendiri.

Anonymous said...


yg bodoh malah banggang cuma pas. peluang dan ruang untuk perintah selangor tak mampu dipikul apatah lagi nak perintah malaysia. pas cuma mampu ceramah depan pengikut yg tumpul otak dan bengong seperti kepimpinannya cuma bijak mencari salah umno, satu kerja untuk kebaikan islam habuk pon tak ada, bergabung pula dengan dap kafir mana ada hat dan mata nak dengar kuliah pas, yg dap hendak cuma undi pas naikan dap lagi tinggi menjadikan pas terus dibenam sampai nak mampos, pas semimangnya bodoh tak sedar diperlakukan begitu hina oleh rakan2 partinya. perhimpunan pas dibatu pahat medan caci maki sesama pas dan bunuh membunuh sesama melayu dan islam yg dianjurkan parti sampah masyarakat melayu.
\
dakwah hadi awang dan pork najis serupa syuk sendiri bagi ularmarak yg sering mengeluarkan fatwa songsang, pas sampai mampos pon tak kan jadi parti yg cerdik sekarangpon tunggu kena bungkus kumpulan pas anwarinas penjulang lgbt.

Anonymous said...

Pesta arak ini adalah pertama kali dilakukan. Kenapa dilakukan di Selangor di mana majoriti adalah islam?Kenapa tidak di Pulau Pinang?Ini cara DAP menunjuk kuasa mereka menghina islam dan mencabar Tuanku Sultan.Apa Najib buat?Macam biasa buat bodoh aje...