Friday, December 20, 2013

Akhirnya Bergelar Janda...........



PUTRAJAYA 20 Disember. - Ahli perniagaan, Amiruddin Othman, 59, hari ini mengejutkan media apabila memberitahu telah menceraikan isterinya yang dikaitkan dengan aktor Adi Putra, Nooraida Abdul Mutalib, 30.

Tanpa menjelaskan punca yang membawa kepada penceraian itu, Amiruddin memberitahu, tindakan itu demi kebaikan bersama. “

Setelah 10 tahun berkahwin, kami sudah cuba berbincang dan ini adalah yang terbaik untuk saya, untuk dia dan anak kami juga. Bekas isteri saya memang tidak ada masalah dengan perceraian ini dan menyokong apa sahaja keputusan yang telah saya buat," katanya ketika ditemui di Jabatan Peguam Negara Putrajaya di sini hari ini.

Sebelum itu, dengan diwakili peguam Muhammad Hasif Hasan, Amiruddin turut menyerahkan surat rayuan membuka semula kes membabitkan pelakon terkenal itu dan bekas isterinya.

Menurut ahli perniagaan ini, selepas keputusan kes sebelum ini mendapat status tiada tindakan lanjut (NFA), dia kembali membuat rayuan untuk membuka semula kes di bawah Seksyen 498 Kanun Keseksaan.

"Walaupun saya sudah menceraikan isteri saya semalam, saya fikir permohonan untuk meneruskan kes ini dilihat sebagai cara terbaik bagi saya menegakkan keadilan.

"Dengan apa yang berlaku setakat ini saya mendapat tekanan yang teruk, bukan sahaja daripada keluarga tetapi juga masyarakat, tetapi saya tetap mahu mendapatkan keadilan untuk semua pihak dengan sekali lagi membuat permohonan membuka semula kes ini, " katanya. - UTUSAN ONLINE 

8 comments:

Anonymous said...

Kerja bodoh,agaknya dia sudah merancang utk menyusah dan memalukan bekas isterinya itu. Macaam-macam kerenah dalam dunia ni.

Anonymous said...

Tepuk sebelah tangan takkan berbunyi.Satu pihak dah menerima hukuman dan yang satu lagi ..hanya Allah Yang Maha Tahu.
Janji Allah itu pasti...sebesar zarahpun kebaikkan dan kejahatan akan dibalas.Insaflah...

Anonymous said...

Syabas! suami yg tidka DAYUS menyimbin bini spt jalang. Di belakang suami cuba buat hubungan dengan jantan lain. Takpe jgn risau En Amiruddin Insya Allah ada penggati wanita yg lebih mulia. Jgn pilih rupa paras semata2 akhirnya jadi bala. Carilah yg ada akhlak dan Agama..

Wallahualam

Anonymous said...

Sokong En Amiruddin, betina jalang jenis gila batang tak reti kenyang nie kalau simpan pun lambat laun dia akan ulang lagi perbuatan curang kejinya itu. Anjing kalau dah biasa makan tahi, tak dapat makan pun nak dicium juga tahi tu ...

gh said...

SALE! OFFER!!
Jualan MURAH!
Mari2!! sape nk amik betina ni buat bini! Tlg fon Azhar Deros Natang McD takpun arrange dgn Mat Sabuh.. die mesti suke punye dgn berita ni..
Mat Sabu boleh amik betina ni dah Syiah kan sekali.. !!

Anonymous said...

Betina nie kalu tak dapat adi putra pun, mesti dia akan cari mat bangla atau pun pak hitam negro ... kalau tak ada 10 inci ke atas jangan cuba ler nak hampir ...

Anonymous said...

Apahal En Amirruddin cerai talak satu jer, ada cadangan nak amik balik ke? Kalau aku laki dia, aku cerai talak tiga terus! Dasar betina sial sundal tak tahu dek untuk, curang menduakan suami ... dia kahwin dgn Amiruddin dulu pun nak kikis harta orang tu jer... bila alpa sikit, cari batang lain ... lahanat punya betina jahanam ...

Anonymous said...

Janganlah marah kepada perempuan ini dengan gelaran yang tidak baik. Ingatlah isteri dan ibu anda adalah perempuan.

Kita tidak tahu cerita hujung dan pangkal, juga kisah dalam kain pasangan ini.

Kita doakan mereka diberi hidayah... apa kurangnya suami nya yang bergelar haji? Kenapa benarkan si isteri memakai pakaian sedemikian rupa? Kan ramai wartawan di sekeliling yang menulis cerita ini? Takkan tengok sahaja? Lurah dendam dan barang dalaman untuk tontonan suami sahaja, apa hal dia bagi orang lain tengok?

Satu dunia tengok!!!

Si suami lah yang dayus sebenarnya!!!! Dosa perempuan itu DIA yang tanggung!!!!!!!!