Tuesday, September 17, 2013

Pendedahan Teman Baik Ahli Parlimen DAP Melayu - PAS Jadi Mangsa Permainan Politik DAP & PKR


Aspan Alias yang pernah menggemparkan politik negara pasca PRU12, apabila menjadi salah seorang dari 2 ahli UMNO yang menyertai DAP,

Penyeryertan Aspan bersama dengan Ariff Sabri Abdul Aziz yang kini menjadi Ahli Parlimen DAP Raub, menarik perhatian kerana kedua-dua mereka pernah menyandang jawatan diperingkat UMNO Bahagian.

Dalam mengulas kedudukan PAS dalam Pakatan Rakyat, ahli DAP Melayu itu secara terus-terang menyifatkan PAS menjadi mangsa permainan politik DAP dan PKR. Malah beliau dengan tegas menyatakan bahawa DAP tidak jujur kepada PAS.

4 comments:

Anonymous said...

normallah kalau Dap tidak jujur tetapi kalau Pas tidak jujur, itu adalah tidak normal. kik kik

Anonymous said...

Pun PAS masih lagi nak berbahalol serasi dengan DAP dan PKR. Nasib korang ler.


Unknown said...

Wahai orang-orang Melayu belajarlah ini!

Sejak Tanah Melayu dijajah, Portugis dan Belanda gagal melemahkan kerajaan melayu. Serangan demi serangan balas dilakukan oleh Raja Melayu dan tentera negeri negeri melayu bersama sukarelawan. Penjajah melihat bahawa orang melayu tidak mahu mengalah. Agenda Crusaders mahu mengekspot Kristianisasi dan menjajah seluruh tanah melayu gagal dan tidak semudah itu. 

Apabila Belanda menyerahkan Melaka kepada British setelah perjanjian Belanda -British maka pihak British yang telah mempelajari serta mengkaji kekuatan dan kelemahan orang melayu mendapati mustahil British boleh menguasai bumi melayu ini secara bersendirian kerana dua kuasa Crusaders telah gagal sebelumnya.

Agenda yang paling licik dan berkesan dilakukan oleh British ialah mengimpot gerakan gerakan yang boleh melemahkan orang melayu islam. Maka Nam Tien adalah gerakan yang boleh digunakan untuk memenuhi agenda British ini. Rekod kejayaan Nam Tien yang dilakukan oleh orang cina Dai-Viet merampas dan menguasai tanah milik orang melayu Champa pada 1724 sehingga hilang seluruh bumi melayu Champa (yang kini dinamakan Vietnam bermaksud tanah orang Viet) menjadi sebab kuat untuk British membawa ramai orang cina ke tanah melayu. Ditambah pula kedatangan orang cina ke tanah melayu tidak akan disangka buruk oleh orang-orang melayu. Orang cina yang diimpot ini dilakukan menggunakan gerakan kongsi gelap atau gerakan mafia cina yang bersifat gerakan bawah tanah. 

Maka bermulalah rancangan “komplot bersama“ (Joint Venture) jahat British dan orang cina dengan membiarkan gerakan kongsi gelap menguasai ekonomi dan merampas tanah orang melayu secara kekerasan dan pembunuhan senyap. British berkongsi hasil kekayaan dengan ketua kongsi-kongsi gelap hasil daripada pembunuhan senyap dan rampasan tanah lombong bijih timah dan emas milik orang melayu. Gerakan komunis dan kongsi gelap yang sebenarnya dibiarkan subur oleh British berterusan sehingga sebelum dan selepas merdeka malah masih subur pada zaman moden ini menerusi parti politik, NGO-NGO dan gangsterisme. Kesimpulannya Gerakan Komunis, NGO-NGO dan parti politik cina kiasu adalah sebahagian daripada gerakan Nam Tien (Menjajah ke Selatan) ini.

Malangnya penentangan raja-raja melayu dan orang-orang melayu menghala hanya kepada British tetapi melupakan tali barut dan api dalam sekam iaitu orang-orang cina yang berkomplot dengan British. Sekiranya kita menyangka orang cina tiada kena mengena dengan rancangan menjajah tanah melayu atau tidak berminat untuk berkuasa dan menyingkirkan kuasa melayu maka kita silap! Bacalah sejarah penjajahan bumi Champa oleh orang Dai-Viet serta penjajahan bumi melayu Patani oleh orang cina Thai. Pada tahun 1724 maka sempurnalah penaklukan bumi Champa secara total. Manakala pemimpin cina Thai pula bersekongkol dengan pihak British untuk menjajah bumi Patani tanpa pengetahuan raja-raja melayu.
Jom kita sama-sama sertai Simposium Ancaman ini!
http://www.youtube.com/watch?v=HJbRTg3PmHs

Anonymous said...

fuhh ....history tells the future...