Tuesday, September 3, 2013

Kenyataan Noh Yang Bakal Mengguris Ketua-Ketua UMNO Bahagian Selangor

"UMNO bukan kepunyaan ketua-ketua bahagian. Sebagai ketua bahagian, kepimpinan kita adalah setakat untuk memajukan UMNO dan memastikan kejayaan kepada parti.
Pada pandangan saya, kalau jadi ketua bahagian dalam banyak penggal sekali pun tetapi tidak mampu beri kemenangan kepada parti, apa guna jadi pemimpin... berilah peluang kepada orang lain dengan idea-idea baharu," - Noh Omar


Di atas adalah foto DS Noh Omar bersama Ketua-Ketua UMNO Bahagian yang bersetuju untuk mengemukakan nama beliau sebagai Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor kepada Presiden UMNO DS Najib.

Rentetan dari peristiwa dari foto di atas, pada 25/6.2013 Antara Pos melaporkan,


Namun begitu semalam menurut laporan Utusan, Noh telah dengan secara berani meminta sebahagian besar dari mereka yang berada disekelilingnya dalam gambar di atas agar mengundurkan diri, khusus kepada mereka yang gagal membawa kemenangan di kawasan masing-masing.


Mungkinkah selepas ini Ketua-Ketua Bahagian di Selangor akan berkumpul sekali lagi untuk menamakan barisan baru kepimpinan UMNO Selangor untuk dikemukakan kepada Presiden parti?

No comments: