Monday, June 3, 2013

Jenice Lee Bekas Adun DAP Teratai Mula Selak & Dedah


Jenice Lee bekas Adun DAP Teratai mula mendedahkan keburukan parti yang memecatnya.

Jenice Lee yang tidak dicalonkan semula di DUN berkenaan, telah bertindak bertanding sebagai calon bebas. Dengan tindakan itu, Jenice akhir telah dipecat sebagai ahli DAP.

Tidak berpuas hati dengan penyingkiran dan kekalahan kepada Tiew Way Keng dalam saingan di DUN Teratai pada PRU13, Jenice telah tampil mendedahkan perlakuan buruk Tiew yang menaikkan nilai kontrak guaman dari RM15,000 kepada RM55,000 yang memihak kepada firma guaman milik Lim Lip Eng (MP DAP  Segambut) untuk urusan guaman bagi pihak Majlis Bandaraya Petaling Jaya pada, semasa Tiew menjadi ahli majlis PBT berkenaan pada 2012.

4 comments:

Anonymous said...

Hmmm...bila dah kena pecat baru nak dedah itu ini, kalau tak kena pecat tentu sampai sekarang pun rahsia tu tetap 'terpelihara'.

Memang dasar orang politik, takde prinsip!

Anonymous said...

Mengapa tak dedah "yang dibawah" tu macam Elizebath Wong. Dah lah dedahkan kat bawah tu, dipilih semula jadu ADUN dan dilantik pulak jadi EXCO tu. Fu yooooo. So, do as what she did.. success guaranteed ma!

Anonymous said...

janice tu lawa nak jadi potitician dah hancur dah klu jadi china doll laku tu

Anonymous said...

JANICE I LOVE YOU SO MUCH. PLS MAKE A FAST MOVE BEFORE THE IDIOT & GANG DO ANYTHING TO YOU.