Thursday, May 23, 2013

Nurul Izzah Tak Berani Bawa Latheefa Koya - Takut Dia Terbeliakkan Mata Pada Kakitangan Lee Kuan Yew


Seperkara yang kita lihat pada PKR, mereka ini begitu kuat meracau di dalam kandang sendiri.

Bila berdepan dengan pertikaian dengan Singapura dalam isu pembatalan permit kerja warga Malaysia ekoran terlibat dalam perhimpunan haram di negara berkenaan, tidaklah pula mereka berani berpiket di depan kedutaan Singapura.

Malah mereka berlenggang lenggok menjaga kesantunan bila berkunjung ke Kedutaan negara berkenaan. Mengapa tak bawa Singa Betina Latheefa Koya sekali?

11 comments:

Anonymous said...

Biarknla si moron2 tu kna halau..pasni pkr amekla diaorang kerja...tambh la lg ahlul pendemo jalanan korang..amacam..

Anak Lenggong said...

Berani buat berani tanggung la seharusnya kerajaan Malaysia pun turut bertindak menghalau mereka ni daripada Malaysia sebab mereka tidak mengitiraf kedaulatan dan undang2 Malaysia..so nurul Izah bagi la kerja kat mereka ni..

Anonymous said...

Amekau....mentang2 ISA di malaysia tak ada...sukati korang melalak....
Singapore korang lupa msh ada ISA utk tibai anak babi dap nie...klu singapore bagi muka...jadi mcm malaysia ler gamaknya!!!!
Pening ler si lee kuan yew......mentor cina babi dap nie!!!

Anonymous said...

memang lah beratus ribu org keje sgpore ada permit.....yg sgpore tarik balik 21ekor babi yg menguak kat situ jer.
yg izzah tu menyebok apahal dah jd wakil lembah pantai tu pergi lah buat keje...asik giler glamer jer dia ni...htr saja latifah koyak tu yg mata buntal kan dia tu loyar.

Anonymous said...

hah ,,,selama ini puak haram tuh berkiblatkan Spork...Spork pon masih ada ISA...nape Norule xmenyalak kat sana bawa monyet2 upahan merusuh kat sana kata kjaan Spork kejam n zalim....kalo kat Malaysia kemain lagi smp nak tercabut anak tekak korg menyalak....

hangkedee said...

Baru ada akal singpork pun ada undang undang.patut di hormati.lulus loyer buruk.sia sia belajar undang undang tetapi bebal jadi barua Dapig.

Anonymous said...

Tahniah kerajaan singapore tanpa kira bangsa meka bertindak tegas, sebab itu negara itu maju, jenayah pun kurang, d sini, polis lembab, tangkap ikan bilis, Kenapa Pakatan tak buat demo d depan kedutaan singapore, buat la tunjuk petasaan, bakar ikin atau bakar kepala bapak kau org,

Anonymous said...

Kerajaan singapore tegas jika d maafkan , kumpulan lain akan buat mcm tu, kerjaan maafkan, kumplan lain akan buat mcm itu , singpaore tak mahu benda bodoh ini belaku di sana, d malaysia, kutuk melayu, kutuk , negara ku, sultan, minta maaf okey aja.. Dalam youtube masih ada, dalam blog masih ada..kini 80% rakyat yg diam sokongbpakatan termasuk we all sebab bosan dgn kerajaan yg lembab, kerajaan yg kian lemah, bini pemimpin menyibuk sakan, masih syok sendiri, Najib u Fail, tranfom bini kamu dulu,

Anonymous said...

KALAU KERAJAAN SINPAPORK MAAF KAN DAN BERIKAN PELUANG KEDUA ..INI AKAN MENUNJUKKAN MEMANG LAH KERAJAAN SINGAPORK ADA HUBUNGAN DENGAN PAKATAN RAKYAAT TERUTAMANYA DAPigs..

JIRAN JENIS MAKAN JIRAN.......

Anonymous said...

Baru hampa tau singapore tu pemerintahan kuku besi, kat Malaysia boleh lah hampa besar kepala. Bodoh tak reti diajar, nampak sangat hampa sebagai pembangkang Malaysia tak dak standard. Lang bo te lang kui bo te koi, sui siau lu lang.

Anonymous said...

sebab apa mereka sopan bila bertemu kerajaan singapork bagi membantah penahanan tersebut ? KERANA SINGAPORK ADA I.S.A !!!!

get what I meant?

gen2felda