Monday, March 4, 2013

Teriakan "Jahanam Tian Chua! Jahanam Tian Chua" Berkumandang Di Himpunan Para Veteran VAT 69, UTK & RESPA


Jeritan 'Jahanam Tian Chua! Jahanam Tian Chua' berkumandang apabila para veteran VAT69, UTK dan RESPA (Persatuan Pegawai Kanan Polis Pencen Malaysia) serta Yayasan Pengaman berhimpun di depan Tugu Negara petang tadi, untuk mengecam kenyataan tidak berperikemanusian Naib Presiden PKR Tian Chua terhadap kematian anggota polis di Lahad Datu.

Disamping itu dihimpunan tersebut bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Norian Mai, bagi pihak veteran PDRM turut merakamkan takziah kepada keluarga anggota-angota PDRM yang terkorban dan menyatakan sokongan padu terhadap usaha kerajaan untuk mengakhiri kemelut yang berlaku di pantai timur Sabah ketika ini.

1 comment:

Anonymous said...

Anwar dah tersilap langkah kali ini. Dia sebenarnya mengajak puak sulu ni dtg dgn 1 sbb saja. Cuba fikir..kenapa semasa mereka sampai saja setelah berbincang, mereka mengatakan hendak berjumpa dgn seorang 'pesonaliti'? Anwar lah orgnya. Nah..itu mmg sudah dirancang oleh anwar.

Jestru, jika anwar hari itu dibenarkan berjumpa dgn mereka, nescaya mereka akan pulang dgn aman. Namun, polis tidak mengizinkan permintaan mereka. Jika tidak, hari ini anwar akn mengatakan, beliau adalah HERO dlm menyelesaikan isu tersebut. Kerajaan tidak berupaya serta lemah..itulah tektik anwar yg jijik.

Allah mengetahui isi hatinya. Keadaan jadi sebaliknya. kalo tidak, hari ini penyokong2nya akan menjulang anwar sebagai WIRA negara yg direkanya.

Persoalan kpd sultan sulu pula, kenapa begitu BODOH mempercayai anwar? Mudah sekalikah memberi sesebuah negeri atau negara seperti mengembalikan kereta atau rumah? Apakah dgn kuasa sebagai PM akan begitu mudah dia menyerahkan Sabah begitu saja tanpa tentangan dari penduduk Sabah itu sendiri? Mustahil bukan? Jika saja org sulu blh berfikir sejenak, pasti mereka tahu bahawa mereka sebenarnya telah tertipu dgn sandiwara anwar. Pengroban mereka hanyalah sia-sia. Mereka tidak tahu yg sebenarnya, Anwar hanya ingin mendapatkan NAMA yang GAH sekiranya isu LD ini dgn rundingan dari dia sendiri.

Mereka telah menjadi BONEKA yg disusun atur oleh manusia Berhati SYAITAN dan berjiwa YAHUDI.