Wednesday, January 30, 2013

Macam Tak Caya Pulak Bila Anwar Ibrahim Memperakui Daftar Pemilih SPR Kini Bersih


“Sekiranya Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak masih tidak mengumumkan pembubaran parlimen, Kerajaan Negeri bercadang untuk bubarkan DUN dengan lebih awal, iaitu selepas Chap Goh Mei,” - Khalid Ibrahim

Tentunya kenyataan MB Selangor di atas merupakan arahan dari Ketua Umum PKR DS Anwar Ibrahim.

Dengan kenyataan tersebut, dengan sendirinya merupakan perakuan terhadap Daftar Pemilih SPR adalah benar-benar bersih oleh Khalid dan Anwar.

Tahniah kepada SPR!

Dengar kenyataan awal berhubung amaran Anwar terhadap SPR pada 18 April 2012 dalam video dibawah:-

6 comments:

Anonymous said...

pr gunakan umpan untuk ds najib bubarkan parlimen.

ADA ORANG DAH TAK SABAR UTK JADI PM KE 7

Sudir said...

Itupun kalau dia menang bertanding, kalau kalah camana? Takkan nak jadi PM jugak?

Anonymous said...

kalah menang anuar tetap jadi PM...peliwat malang

Anonymous said...

Kalau kalah ke sungai buluh lah jawab nya.

Anonymous said...

Pakatan sambut gesaan Ambiga BN tangguh PRU

SHAH ALAM - Pakatan Rakyat (PR) mengalu-alukan gesaan Pengerusi Bersama Bersih, Datuk S. Ambiga agar Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13), yang disebut-sebut akan diadakan dalam waktu terdekat, ditangguhkan sehingga daftar pemilih dibersihkan daripada senarai nama pengundi diragui.

Kedua-dua komponen PR, Pas dan DAP berpendapat bahawa PRU13 tidak sepatutnya diadakan sehingga daftar pemilih benar-benar bersih daripada senarai nama yang meragukan, dianggarkan sekitar 42,000 orang.

"Memang pendirian Pakatan Rakyat bahawa kerajaan perlu memastikan daftar pemilih yang akan digunakan bersih daripada senarai nama-nama pengundi yang meragukan.

"Selagi senarai daftar tidak bersih, tidak dibersihkan, jangan panggil pilihan raya umum... itu pendirian kami," kata Ketua Pemuda Sosialis DAP, Anthony Loke ketika dihubungi hari ini.

-----------------------------------

AKHIRNYA.... pemimpin fuckatan sendiri percaya daftar pemilih SPR sudah dibersihkan 100%, itu sebab Khalid Gagap nak bubarkan DUN 25 Februari, padahal mandat kerajaan fuckatan di Selangor masih ada hingga April depan.

iluvislam said...

tahniah anda semua adalah penyokong pemimpin UMNO/BN pengkhianat negara...sejahat2 anwar yg dituduh mahadeath hanyalah jenayah moral...tp pemimpin UMNO penfitnah, penipu, pembunuh, perasuah, penghina rasul & hukum ALLAH, pengkhianat negara bg ic kat bangla...hebat2 pemimpin yg anda sokong...semoga mendapat balasan dr yg MAHA ESA...