Saturday, April 14, 2012

Himpunan Mansuh PTPTN Gagal Tarik Khalayak


Budak-budak yang dalam gambar atas tu tak boleh diikut, sebab dia orang under payroll of Pakatan Rakyat. Mana ada duit nak ke sana ke mari, kalau bukan Pakatan Rakyat yang taja. Yang bodoh ialah mereka yang berada di belakang, kerana mereka menjadi KPi untuk budak-budak yang berada di depan tu untuk dapat kenaikan habuan.

Sebenarnya PDRM pun tak anggap Himpunan Mansuh PTPTN sebagai satu perhimpunan besar. Menurut seorang pegawai polis di Bukit Aman, polis hanya standby di balai masing-masing.

Foto yang dipetik dari blog Be Da Man menunjukkan hanya warden trafik DBKL yang mengawal keadaan.


Dalam pada itu, kita tunggu pula laporan perhimpunan anak-anak muda Selangor bersama PM di Jalan Kebun, Shah Alam (jam 2 petang). Gambar bawah menunjukkan kumpulan anak muda sebelum memulakan perjalanan ke Jalan Kebun, dari satu lokasi di Kuala Langat.

Himpunan mana yang ramai?


Kemaskini jam 6.39 ptg - Gambar bawah dipetik dari FB Afiq KLTown menunjukkan puluhan anak muda Selangor bersama PM di Jalan Kebun, Shah Alam

2 comments:

Anonymous said...

ITU SEMUA 4 flat PUNYA students.
CERDIK, PANDAI DAN GELIGA . SEMUA ANUGERAH DEKAN BEB.
NO PLAY PLAY LA........

Anonymous said...

Alahai yg sedihnya kebanyakan mereka budak2 Melayu hingusan.2 pointer ke bawah jadi mcm mana nak kerja? Siapa pun x mahu ambil mereka.Jadi PR ambillah jadi belaci buta dan bingung yg telalak telolong.Lepas ni lepak2 tepi parit dan longkang.Taubatlah anak2 Melayu kampung ni.Belajarlah rajin2 supaya boleh bantu mak bapak yg mungkin sedih melihat telatah bodoh anak2 mereka!