Friday, September 5, 2014

Mat Sabu Malu Sertai DAP Bersaksikan Anwar - Mohon Pertimbangan Diberikan Jawatan Presiden PasMa (Parti Serpihan PAS)


Malu yang amat sangat bagi Mat Sabu bila mendapati bila mendapati namanya sekadar diletakkan sebagai AJK Penaja PasMa (bakal parti serpihan PAS), yang senarai penuh boleh dilihat SINI.

Malahan akan malu berganda, jika Mat Sabu mengambil keputusan merajuk dan bertindak menyertai DAP dengan bersaksikan Ketum Anwar Ibrahim.

Hari ini, Mat Sabu mengedarkan siaran media kepada pihak media, yang antara lain mendakwa beliau tidak terlibat sama sekali dan tidak maklum berkenaan ketiadaan nama isteri Ketum dalam senarai pencalonan MB Selangor yang dipersembahkan oleh PAS kepada istana, dengan harapan dapat ditimbangkan menjadi Presiden PasMa menggantikan Husam.

Didorong oleh kekecelaruan fikirannya yang diganggu oleh penyisihan keatas dirinya samada dalam PAS mahu pun PasMa, Mat Sabu telah tersilap mencatatkan tarikh pada edaran media tersebut.

Perhatikan tarikh yang ditanda dengan garisan merah di bawah:-

2 comments:

Anonymous said...

Dah la tarikh salah, nama azmin ali dah jadi azmi ali. Serabut betul fikiran mat sabu ni.... Sapa yg tekan dia sampai kurang normal ni?

Anonymous said...

atas 4 Ogos, bawah 5 September... dalam masa satu hari Mat Sabu dah ketinggalan satu bulan terus. Teruk betul otak Mat sabu sekarang ni. Langkah Kajang ke mana, jawatan Menteri pun dah ke mana...

P/S: Jawatan menteri tu perjanjian syaitan anwar kalau berjaya melangkah ke Putrajaya