Saturday, December 28, 2013

Penemuan Bangkai Makhluk Misteri Di Sarawak


Foto NST di atas memaparkan bangkai makhluk misteri yang ditemui di Pantai Pasir Pandak, Santubong, Sarawak, yang ditemui pagi tadi

Nampaknya Sarawak kini begitu menarik perhatian dari makhluk-makhluk dari luar negeri berkenaan.

Hinggakan, orang yang tak punya jasa di Sarawak seperti aktivis PKR Badrul Hisham Shaharin a.k.a Chegu Bard pun hendak memandai-mandai melancarkan kempen 'Nyah Taib' bermula esok di Kuching, yang bertujuan menurunkan TS Taib Mahmud dari jawatan Ketua Menteri Sarawak.

Apa yang dilihat disini ialah kemungkinan besar Anwar Ibrahim sengaja menghantar Chegu Bard untuk menghuru-harakan rakyat Sarawak.

4 comments:

Anonymous said...

Rakyat Sarawak tak lah bodoh dan bengong macam melayu Pas & PKR.

Anonymous said...

Chegu Bard PKR memang tiada otak.Kediaman Ketua Menteri Sarawak terletak di kawasan majoriti Melayu berdekatan kpg2 Melayu yg kuat berpayung di bawah PBB.Presiden PBB ialah Ketua Menteri.Tidak mungkin ahli2 serta penyokong2 PBB merelakan Chegu Bard menghina pemimpin mereka.Nak protes di kediaman KM konon.

Kawasan kediaman KM Sarawak bukan seperti KL atau Putra Jaya.Sebaliknya berdekatan kampung moden.Jalan ke tempat tersebut hanya satu - iaitu melalui Jln Demak.Mana mungkin org2 bodoh nak berdemo di depan gate rumah KM yg sempit betul2 di tepi jalan Demak?Nak lari memang sukar jika dirempuh FRU.ha hah.

Jgn main2 dgn rakyat Sarawak.

Anonymous said...

Che GU bard INI adalah anjing setia yahudi yang telah dilatih khas. sama juga dengan lain2 pemimpin melayu dlm pkr.

Anonymous said...

Nama saje chegu, tapi nampaknya kene belajar lagi. Rasanya anak murid dia lagi cerdik dari chegu bardigol ni..